Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har erfaring med salg av fotbilder/sokker/truser? Jeg trenger en side hustle og har ingen skrupler med å selge dette. Kall meg gjerne moralsk korrupt, men det finnes jo tross alt et marked for dette sååå

Er det noen som har noen nettsider som er trygge å bruke? Jeg ønsker IKKE å møte eventuelle kunder da jeg tross alt må tenke litt på sikkerhet også. Eventuelle salg vil også skje anonymt, så jeg kan ikke risikere at min identitet oppdages ved pengeoverføring osv. Gjerne rop ut om noen har erfaring

Anonymkode: 46191...fbc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du mann eller kvinne?

Hvordan skal dine kunder vite om du er mann eller kvinne? Og hvordan kan dine kunder være sikre på at det er en kvinne som har brukt trusa/sokkene?

Før du lager nettbutikk, bør du ha klare svar på dette. 

Anonymkode: f1f3d...7fd

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips, men nå lurte jeg på om noen hadde en nettside for salg å anbefale. Om en eventuell kjøper ikke stoler på at jeg er kvinne så får de jo heller la vær å kjøpe? Har ikke tenkt å tvinge brukte sokker på noen som ikke vil ha ;) 

Anonymkode: 46191...fbc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg solgte truser en gang i tiden, men jeg husker ikke hvilken nettside jeg brukte. Det uansett så lenge siden at den portalen neppe eksisterer lengre. Jeg tok betalt via Paypal husker jeg, og jeg tror faktisk kjøper fikk både navn og adresse på den måten 🙈 Men jeg var ung og dum og brydde meg ikke så veldig, dessuten bodde vel omtrent alle jeg solgte til i USA så risikoen for at de plutselig stod på døra var minimal.

Anonymkode: 431a8...68f

AnonymBruker
Skrevet

Kunden din blir jo ikke anonym og hvordan skal du få til betaling anonymt?

Anonymkode: b7f5f...9f2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

🤢🤮

«Side hustle», ja…..

Anonymkode: b4883...e44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...