Gjest Gjest_Klara_* Skrevet 12. april 2006 #1 Skrevet 12. april 2006 Tenk på alle kunder som bare må inn på nettbank for divers eærend i dag, nettbanken som de stoler masse på: også er den nede igjen!! Hvordan kan konsernet gjøre slikt mot kundene sine? Kunne de ikke bedrevet teknisk vedlikehold om nettene, slik at kundene kan få benytte tjenestene om dagene? Noen som vet hvor lenge nettbanken er ute av drift?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 12. april 2006 #2 Skrevet 12. april 2006 I følge avisene skal nettbanken være nede i hele påsken pga omlegging
Gjest Madeline Skrevet 12. april 2006 #3 Skrevet 12. april 2006 Jeg fant denne infoen på nettsidene til DNB-nor: Omlegging av IT-systemer I løpet av påsken vil vi legge om våre IT-systemer. Som følge av dette stenges nettbanken og kontofonen onsdag 12. april kl. 16.00 og åpnes igjen påskeaften kl. 09.00.
Gjest Varg-Menja Skrevet 13. april 2006 #4 Skrevet 13. april 2006 Den skal være nede hele påska og er bare enda ett eksempel på hvor dårlig servicen er blitt etter fusjonen. Selv sitter jeg bare å venter på nettbbank-utstyret fra min nye bank, før jeg sier takk og farvel...
Amanlis Skrevet 13. april 2006 #5 Skrevet 13. april 2006 Det er ikke mulig det!! Helt utrolig at en av Norges største banker kan gjøre noe sånt.
monja Skrevet 13. april 2006 #6 Skrevet 13. april 2006 Men det kommer vel ikke helt overraskende ettersom man har fått beskjed om dette lenge?
Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2006 #7 Skrevet 13. april 2006 Jeg synes dette er helt idiotisk jeg også, men de har da sagt i fra om dette i flere uker på kontofonen.
Gjest Miloine Skrevet 13. april 2006 #8 Skrevet 13. april 2006 men i minibanken kan man vel få sjekket eks. saldoen......håper jeg.
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2006 #9 Skrevet 13. april 2006 Åpnes igjen påskeaften??!!!! Er det mulig...dette var elendig kundeservice!
Grace Skrevet 13. april 2006 #10 Skrevet 13. april 2006 Tenk på alle kunder som bare må inn på nettbank for divers eærend i dag, nettbanken som de stoler masse på: også er den nede igjen!! Hvordan kan konsernet gjøre slikt mot kundene sine? Kunne de ikke bedrevet teknisk vedlikehold om nettene, slik at kundene kan få benytte tjenestene om dagene? Noen som vet hvor lenge nettbanken er ute av drift? ← Borsett fra overføring via egne kontier så er det ingenting som vil skje før tirsdag etter påske.. Så at nettbanken er nede er vel ikke akkurat VELDIG katastrofalt... Du hadde jo ikke fått utført noe likevel...
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2006 #11 Skrevet 13. april 2006 Borsett fra overføring via egne kontier så er det ingenting som vil skje før tirsdag etter påske.. Så at nettbanken er nede er vel ikke akkurat VELDIG katastrofalt... Du hadde jo ikke fått utført noe likevel... ← Ikke helt riktig kanskje...mange har jo forhåndsbetilt "trekk fra konto" på ulike datoer i påsken! Og hvis man nå ønsker å få stoppet de trekkene, f.eks., så kan man jo ikke det!
monja Skrevet 13. april 2006 #12 Skrevet 13. april 2006 Jeg skjønner ikke helt problemet, for ettersom man i ganske mange dager har fått opplyst at nettbanken stenger i påsken hadde man kanskje kunnet vært litt føre var og utført sine ærender i nettbanken før den stengte? Iallefall måtte jeg det.
skrue Skrevet 13. april 2006 #13 Skrevet 13. april 2006 Borsett fra overføring via egne kontier så er det ingenting som vil skje før tirsdag etter påske.. Så at nettbanken er nede er vel ikke akkurat VELDIG katastrofalt... Du hadde jo ikke fått utført noe likevel... ← Det er ikke helt riktig. Nettbanken er inngang for aksjehandel - også mot utenlandske børser. Børsene er åpne hele uken i andre land.
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2006 #14 Skrevet 13. april 2006 Jeg skjønner ikke helt problemet, for ettersom man i ganske mange dager har fått opplyst at nettbanken stenger i påsken hadde man kanskje kunnet vært litt føre var og utført sine ærender i nettbanken før den stengte? Iallefall måtte jeg det. ← Vel, det er ikek alle som har "fått" opplysninger om det. Verken i posten, via sms, eller fra andre kanaler.
Grace Skrevet 13. april 2006 #15 Skrevet 13. april 2006 Det er ikke helt riktig. Nettbanken er inngang for aksjehandel - også mot utenlandske børser. Børsene er åpne hele uken i andre land. ← Ja, det tenkte jeg ikke på. Men vi får da håpe at de har vært såpass oppegende at de har fått med seg nettbankens nedetid..
Pusekatt Skrevet 13. april 2006 #16 Skrevet 13. april 2006 Tenk på alle kunder som bare må inn på nettbank for divers eærend i dag, nettbanken som de stoler masse på: også er den nede igjen!! Hvordan kan konsernet gjøre slikt mot kundene sine? Kunne de ikke bedrevet teknisk vedlikehold om nettene, slik at kundene kan få benytte tjenestene om dagene? Noen som vet hvor lenge nettbanken er ute av drift? ← Som andre har sagt, dette er en planlagt og varslet vedlikeholdsoperasjon, ikke en teknisk feilsituasjon. Jeg vil tro dette er en omlegging som faktisk kommer kundene til gode, at dette er et grep for å gjøre nettbanktjenesten så stabil og driftssikker som mulig.
Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2006 #17 Skrevet 13. april 2006 Drittlei DNB-Nor jeg og... Etter fusjonen har jo banken klart å bli DÅRLIGERE...
Vannflaske Skrevet 13. april 2006 #18 Skrevet 13. april 2006 Vel, det er ikek alle som har "fått" opplysninger om det. Verken i posten, via sms, eller fra andre kanaler. ← Det står jo faktisk når du logger inn i nettbanken! Hallo..!
Gjest Varg-Menja Skrevet 13. april 2006 #19 Skrevet 13. april 2006 Jeg blåser i at jeg visste det på forhånd, og selvsagt har planlagt etter det. Så lang nedetid hører ingensteder hjemme, spesielt ikke i påska hvor banken også er stengt, slik at man ikke har noen som helst mulighet til ordne ting uten nettbank.
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2006 #20 Skrevet 13. april 2006 Det å bruke så lang tid på å vedlikeholde et nettsted er intet annet enn kundefiendlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå