Gå til innhold

Kutte/minimere kontakt med far?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Har fått vite i senere tid at faren min (godt voksen) har kjøpt seg sex av prostituerte for mange år siden via en felles bekjent som sa det, har også fått vite at han har sendt truende meldinger til en kompis som «stjal» dama hans. I tillegg er han utrolig selvsentrert og snakker bare om seg selv de få gangene vi har snakket på tlf. Etter at jeg har fått vite disse tingene, så har jeg fått litt avsmak på hele fyren, og kjenner at jeg ikke har noe særlig behov for å ha kontakt. Han har også gjort andre ting som også er ugreie, men ikke mot meg.

spørsmålet er hadde dere kuttet kontakten? Sagt ifra hvorfor og så kuttet? Eller sagt at kontakten blir minimal heretter? Eller at man tar kontakt når man føler for det?

Anonymkode: 5b9fb...066

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er galt med å gå til prostituerte?
Menn trenger typisk jevnlig sex med en partner for å føle seg ok. De fleste menn utenfor forhold har vansker med å skaffe seg jevnlig, uforpliktende sex med en villig kvinne. Derfor prostituerte. 

Anonymkode: 461e3...1d6

AnonymBruker
Skrevet

Vet du i det hele tatt om noe av dette er sant? Er denne bekjente personen en troverdig kilde? Det finnes mange rare rykter om folk, de færreste av dem er sanne.

Anonymkode: cabed...b5a

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor legger du deg opp i sexlivet til din far? 

Han kan da være en god far selv om han er elendig med damer. 

Anonymkode: ae8cc...a26

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...