AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Er ei voksen dame på over 50. Har jobb,familie, hus og hjem som jeg trives i. Jeg har siden ungdomsårene slitt med generalisert angst og tilbakevendende depresjon pga mobbing og traume, men har greid å stå i jobb med noen sykmeldingsperioder for å komme meg igjen. Bruker også medisin. Det jeg lurer på og som er så slitsomt, er at jeg de siste par årene i tillegg til dette sliter veldig med svingende sinnstemning. Kan være glad og positiv og ha arbeidslyst/energi , for så å bli veldig nedstemt og lei meg. Sånn som idag, tenkte jeg skulle ordne litt hjemme og kanskje dra på hagesenteret og titte litt for å få inspirasjon. Så orker jeg bare ikke...kroppen lystrer ikke. Er i overgangsalder og går på hormoner. Har også lavt stoffskifte, men bruker Levaxin. Har lest litt om det å ha bipolar 2, kjenner meg igjen. Noen tanker? Trenger ingen frekke svar. på forhånd takk Anonymkode: 48a91...200
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Er ei voksen dame på over 50. Har jobb,familie, hus og hjem som jeg trives i. Jeg har siden ungdomsårene slitt med generalisert angst og tilbakevendende depresjon pga mobbing og traume, men har greid å stå i jobb med noen sykmeldingsperioder for å komme meg igjen. Bruker også medisin. Det jeg lurer på og som er så slitsomt, er at jeg de siste par årene i tillegg til dette sliter veldig med svingende sinnstemning. Kan være glad og positiv og ha arbeidslyst/energi , for så å bli veldig nedstemt og lei meg. Sånn som idag, tenkte jeg skulle ordne litt hjemme og kanskje dra på hagesenteret og titte litt for å få inspirasjon. Så orker jeg bare ikke...kroppen lystrer ikke. Er i overgangsalder og går på hormoner. Har også lavt stoffskifte, men bruker Levaxin. Har lest litt om det å ha bipolar 2, kjenner meg igjen. Noen tanker? Trenger ingen frekke svar. på forhånd takk Anonymkode: 48a91...200 Jeg har en mor som har bipolar lidelse og en til i familien, og for deres del har de perioder der de er «høyt oppe» etterfulgt av perioder med depresjon. Det du beskriver høres mer ut som svingninger fra dag til dag? I såfall høres det mer ut til å være relatert til hormonene svingninger, men jeg er ingen lege eller ekspert. Anonymkode: 27ba0...bb8
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Er ei voksen dame på over 50. Har jobb,familie, hus og hjem som jeg trives i. Jeg har siden ungdomsårene slitt med generalisert angst og tilbakevendende depresjon pga mobbing og traume, men har greid å stå i jobb med noen sykmeldingsperioder for å komme meg igjen. Bruker også medisin. Det jeg lurer på og som er så slitsomt, er at jeg de siste par årene i tillegg til dette sliter veldig med svingende sinnstemning. Kan være glad og positiv og ha arbeidslyst/energi , for så å bli veldig nedstemt og lei meg. Sånn som idag, tenkte jeg skulle ordne litt hjemme og kanskje dra på hagesenteret og titte litt for å få inspirasjon. Så orker jeg bare ikke...kroppen lystrer ikke. Er i overgangsalder og går på hormoner. Har også lavt stoffskifte, men bruker Levaxin. Har lest litt om det å ha bipolar 2, kjenner meg igjen. Noen tanker? Trenger ingen frekke svar. på forhånd takk Anonymkode: 48a91...200 Av det du skriver høres det ikke ut som BP2. Hver fase må vare lenger enn det du beskriver. Du finner mye informasjon på nettet, bla bipolarforeningen har en oversiktlig nettside. Anonymkode: 5521e...88d
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Bipolar er med tydelige, maniske episoder. Blitt mote å kalle seg bipolar. Anonymkode: ddd2d...668
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå