AnonymBruker Skrevet 14. mai #1 Skrevet 14. mai Jeg er på jakt etter nye utestoler (1-2) til å ha på verandaen. De må være gode å sitte i, kunne legge bak og være gode å ligge i og gjerne at føttene blir løftet (vet ikke hva det heter, håper dere forstår 😊). De skal stå for seg selv, altså ikke ved et bord eller noe sånt. Og helst ikke for dyre. Tips? Anonymkode: 6e179...078
AnonymBruker Skrevet 14. mai #2 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er på jakt etter nye utestoler (1-2) til å ha på verandaen. De må være gode å sitte i, kunne legge bak og være gode å ligge i og gjerne at føttene blir løftet (vet ikke hva det heter, håper dere forstår 😊). De skal stå for seg selv, altså ikke ved et bord eller noe sånt. Og helst ikke for dyre. Tips? Anonymkode: 6e179...078 Brafab lenestoler Anonymkode: 43344...31e
enkefru Skrevet 14. mai #3 Skrevet 14. mai Kjøpte disse for et par år siden, kom i sett da…. Ser flere som har varianter av disse, og anbefaler deg å prøve hvilken modell som passer deg/dere. Kommer i flere prisklasser, og kvalitet og putetykkelse spiller nok inn på prisen. https://plantasjen.no/no/p/recliner-nantes-538589
AnonymBruker Skrevet 14. mai #4 Skrevet 14. mai enkefru skrev (1 time siden): Kjøpte disse for et par år siden, kom i sett da…. Ser flere som har varianter av disse, og anbefaler deg å prøve hvilken modell som passer deg/dere. Kommer i flere prisklasser, og kvalitet og putetykkelse spiller nok inn på prisen. https://plantasjen.no/no/p/recliner-nantes-538589 Den kan vel ikke legges bakover? Og dyr ts Anonymkode: 6e179...078
enkefru Skrevet 14. mai #5 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Den kan vel ikke legges bakover? Og dyr ts Anonymkode: 6e179...078 Jo, det er posisjonsstoler.
AnonymBruker Skrevet 14. mai #6 Skrevet 14. mai Jeg sverger til Lafuma sine solstoler. De er helt fantastiske. Anonymkode: c8dfc...e47
AnonymBruker Skrevet 15. mai #8 Skrevet 15. mai Sånne? Kan være lurt med ei ekstra pute, for ellers blir de litt klamme når det er varmt Anonymkode: bf988...078
AnonymBruker Skrevet 15. mai #9 Skrevet 15. mai Men hva er dyrt for deg da? Og hva som er bra er veldig individuelt. Korte meg trenger en helt annen stol enn mann 195 cm... Den skal stå ute, og ikke under tak? Anonymkode: e0266...3da 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #10 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (På 14.5.2026 den 15.36): Jeg er på jakt etter nye utestoler (1-2) til å ha på verandaen. De må være gode å sitte i, kunne legge bak og være gode å ligge i og gjerne at føttene blir løftet (vet ikke hva det heter, håper dere forstår 😊). De skal stå for seg selv, altså ikke ved et bord eller noe sånt. Og helst ikke for dyre. Tips? Anonymkode: 6e179...078 Funnet noen ? Anonymkode: 43344...31e
AnonymBruker Skrevet 17. mai #11 Skrevet 17. mai AnonymBruker skrev (På 16.5.2026 den 10.10): Funnet noen ? Anonymkode: 43344...31e Ja, takk for alle tips 😊 Kunne sikkert vært mer konkret i innlegget mitt. Men voksen kvinne som ønsker rimelige stoler som er ok å sitte i samt ha mulighet å legge bakover. Noen av tipsene var fine, men absolutt ikke i min prisklasse. Bor i Nord Norge og her kan det være sommere hvor antall dager man kan sitte ute kan telles på en hånd…. Og da er det ikke aktuelt med 5000 pr stol. Jeg gikk for Baden Baden stol. Rimelig og god nok å sitte i. Og god liggekomfort 👍 ts Anonymkode: 6e179...078
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå