Gå til innhold

Unisex barneklær

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ei jente på 10 som naturlig nok har blitt mer opptatt av klær. Hun finner som regel ikke klær hun liker i vanlige butikker og jeg har sett litt på nett. Må si at utvalget er labert ut fra hennes preferanser 😅 Det jeg finner i hennes stil er fra Temu og Shein, noe jeg ikke kjøper. Hun er ei guttejente og liker ikke typiske jenteklær som tights, rosa og lilla, blonder og pynt. Jeans liker hun heller ikke da stoffet blir for stivt. Har sett litt i gutteavdelingen, men passer ikke kroppsfasongen. Hun liker litt streetwear, camo, hettegensere med litt røft preg. Noen som har tips til nettbutikker?

Anonymkode: 5cbfb...7bc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Prøvd next? De har en forferdelig AI-oversettelse til norsk, men bare skru språket over på engelsk. Har vært fornøyd med å bestille derfra. Litt problemer med å korrigere en klarna-faktura etter en retur, men det løste seg etter å ha vært i kontakt med kundeservice.

Anonymkode: 041be...b43

Skrevet

Kan si at klær fra temu er flotte og mye fint. :) serlig når man har en stil. 

Lager 157 er veldig kjønns nøytral 

AnonymBruker
Skrevet

Lager 157, Pop, Molo og Boho choses 

Anonymkode: 717a5...35c

AnonymBruker
Skrevet

Så bra du ikke handler på Temu 👏

hva med Zalando eller kids Brand store?

Anonymkode: 9fc6f...5dd

AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun liker streetwear og hettegensere burde det gå fint å kjøpe fra gutteavdelingen når hun bare er ti år?

Anonymkode: bbb9a...f94

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Prøvd next? De har en forferdelig AI-oversettelse til norsk, men bare skru språket over på engelsk. Har vært fornøyd med å bestille derfra. Litt problemer med å korrigere en klarna-faktura etter en retur, men det løste seg etter å ha vært i kontakt med kundeservice.

Anonymkode: 041be...b43

Er toll og moms osv inkludert?

Anonymkode: bf470...f81

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er toll og moms osv inkludert?

Anonymkode: bf470...f81

Ja

Anonymkode: 9fc6f...5dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...