Gå til innhold

Overaskende god sex med mann

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg traff en mann jeg kjente jeg hadde god kjemi med. Vi begynte å treffes. De første gangen vi skulle kose oss fikk jeg nesten litt sjokk over hvor liten penis var. Jeg ble redd og litt skuffet. Tenkte oi, dette her blir rart. 

Men så valgte jeg å være litt sånn tålmodig og heller la det stå til og at vi fikk prøve oss frem og bli trygge. Akkurat det er jeg veldig glad for at jeg gjorde. 

Denne mannen overrasket meg veldig med en gang trygghet og lekenhet slo til mellom oss for fullt. Da ble faktisk penis veldig mye større og han var helt fantastisk på alle områder. Selv sa han , jeg tror den har gjemt seg litt pga prestasjon angst.  Det var nok rett. Jeg har aldri opplevd maken til deilig sex noensinne. Det er hele pakken med han. Lange deilige foreplay, lekenhet, kos, deilige kyss, oppmerksomhet, alt som hører til innenfor det seksuelle.

Jeg fikk bare lyst til å dele denne erfaringen. Her gikk det fra oiii, til ooiiiii wow er det mulig liksom 😅😅

Så damer og menn ikke gi opp ved første øyekast eller samkvem eller noe. Ting kan utvikle seg til noe helt fantastisk og nydelig. 

Føler meg super heldig. 

Anonymkode: 4c75d...764

• Hjerte 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt å faktisk lese en ekte solskinnshistorie på dette forumet 🌞

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet

Hva mener du, hadde han en grower, ikke shower?

Anonymkode: 840b5...86b

Skrevet

Misunnelig 😂 Kos deg! 

Anonymkode: 911e2...c69

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er åpenbart det hun mente, men nå fikk du jo vist fram at du kunne disse begrepene. Gratulerer. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (21 minutter siden):

Det er åpenbart det hun mente, men nå fikk du jo vist fram at du kunne disse begrepene. Gratulerer. 

I all verden, hva er problemet ditt? Jeg synes det var uklart om han hadde en stor eller en som bare virket større siden den øvrige sexen var bra.

Og hva er egentlig solskinnshistorien her, at han likevel ikke hadde liten tiss? 

• Liker 2
Skrevet

Det var i alle fall en deilig overraskelse jeg fikk meg du😜😅 

For å ikke glemme å nevne hva trygghet kan gjøre. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

I all verden, hva er problemet ditt? Jeg synes det var uklart om han hadde en stor eller en som bare virket større siden den øvrige sexen var bra.

Og hva er egentlig solskinnshistorien her, at han likevel ikke hadde liten tiss? 

Om du ikke forstår dette, så er det helt greit.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Om du ikke forstår dette, så er det helt greit.

Jeg tror jeg skjønner hva du vil fram til, supert at det fungerer for deg.

Skrevet

Hadde han dratt frem en slegge av en kuk og sagt , åh, den gjemmer seg visst for deg, for så å vise å være en grower, da hadde kanskje TS gått og gjemt seg. Den der, den MÅ du være forsiktig med.

Anonymkode: 99695...5c1

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Beklager, jeg har visst blitt ei Kg-kjerring jeg og 😂 

Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (23 minutter siden):

Beklager, jeg har visst blitt ei Kg-kjerring jeg og 😂 

Ja, der falt du ned i KG-hullet! Godt at du så det selv. Fortsatt fin dag til deg. ☺️

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

En shower er stor selv om den er slapp, den kan og selføgelig være en grower. 

men en shower vil ikke bli liten.

en liten slapp, kanskje ikke vokser når den blir stiv og vil være liten selv om den er stiv. Har han en grower kan den vokse og bli stor når den er stiv

Skrevet

Norsk kvinne fikk sitt livs største mareritt oppfylt, men så viste det seg at penisen var stor likevel.

Pulitzer Prize materiale det her.

Anonymkode: d99df...44b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Norsk kvinne fikk sitt livs største mareritt oppfylt, men så viste det seg at penisen var stor likevel.

Gi nå faen i kjønnskamp i denne tråden

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Tror faktisk at noen ganger er det vanskelig å bli hard og skikkelig stiv om man stresser eller kjenner på prestasjon angst. Å da kan det fort bli klabb å babb. Hele poenget her var nok at om en gir det litt tid og blir leken og trygg, kan det bli riktig så bra. Ikke noe mer hokus pokus enn det. For meg var det som å skyte gull fuglen just because you give it a chance. Å er litt tålmodig.. 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...