AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Jeg er ny her inne og sluttet på p pillen 28.februar. Jeg hadde kjemiske graviditeter i februar og april, og jeg er redd for at jeg vil slite med å bli gravid siden jeg er 36 år (blir 37 i august), og jeg fikk nettopp påvist litt forhøyet stoffskifte (har hatt det tidligere også, men aldri blitt behandlet for dette) Historien min innebærer også at jeg har slitt med lettblødende livmorhals, og har hatt mellomblødninger av og på siste 2 årene. Forrige mens fikk jeg bare 8 dager etter eggløsningen, og den varte i 11 dager (sikkert ubalanse etter p pille slutt) Jeg er i dag 6dpo i min nye syklus - 6 dager til neste mens i følge sykluslengden min, og har siden 4dpo kjent flere symptomer som ligner på det jeg hadde tidlig i graviditetene med mine to barn på 13 og 15 år. Alt startet med frisk- til rustfarget blødning på eggløsningsdagen, denne varte helt frem til kvelden 3dpo (holdt med truseinnlegg), med noe påfølgende brun utflod av og på siden da. I tillegg kjente jeg blant annet masse nålestikk/lyn i livmoren som varte i timesvis 4dpo, venstre pupp har klødd siden kvelden 4dpo og det verker av og på i sidene av begge puppene. De forrige syklusene har brystvortene mine vært ekstremt ømme, det har dem ikke vært hele denne syklusen. I dag er jeg små uggen, føler meg øm og hoven i livmoren, og har litt ligament smerter i begge sidene av livmoren når jeg strekker meg eller går på do (nummer to). Tok en test i dag morges, chat gpt sier at den ser en svak men farget strek, men at det er tidlig og uvisst enda. Det vet jeg. Men jeg vil gjerne få tiden til å gå her, og vil derfor spørre dere om dere kan se antydning til übersvak strek på testen? Anonymkode: 296ea...258
mommyaka Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden Ser dessverre ikke noe..6 dpo e for tidlig å få positive tester...om du faktisk hadde eggløsning 6 dager siden. Alle symptomer for er nok også hormoner etter eggløsning. Me går du bare etter app? Har du stabil syklus? Og ved eggløsning blø du ikke i 3 dager, har du pcos? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå