Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært artig å høre om det er noen som har vært utsatt for noen skikkelige fæle flyturer - korte eller lange. 

Selv har jeg flydd en del - både kort og langt, men har ikke selv vært utsatt for så mye forferdelig. Det verste var vel en tung tur langt bak i en Lufthansa jumbojet en gang - med gamle "tykke" seter og eksremt liten plass. Det var Frankrfurt-Bangkok tur/retur. På tur ut drakk jeg meget med rødvin og hadde en liten  mann ved siden av meg. På vei hjem var det verre, men en tykk franskmann ved siden av. Han var en enda mer uheldig enn meg og havnet i mellom meg og kona - og en hensynsløs fyr som stappa i seg sovemedisin og la ned setet med en gang. Ekstremt trangt og ukomfortabelt!

Så hadde jeg en tur med Air Baltic der jeg hadde skeia ut og betalt for et flott måltid på forhånd. Fyren foran hadde seteraden for seg selv og tok av seg sko og strømper - det stinka noe avsindig! Jeg brude selvsagt sagt  fra, men gjorde ikke det. 

Ellers har jeg vært vitne til fulle gamle mannfolk som har plaget kvinner med prat. Og en gang reiste jeg med en kompis til Hellas som også ble irriterende etter at han drakk for mye og på den måten også plaget andre enn meg.. 

Anonymkode: 619ef...e02

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg skulle til Kanariøyene en gang. Det satt noen asiater foran med et barn med (sikkert) diare. De gadd ikke å skifte på han. Luktet dritt i hele kabinen. (Burde alle med små barn settes i samme del av flyet?)

Fløy fra New York til Island med en fransk fjortis som satt å sparket i seteryggen min/Knærne inn i seteryggen. Moren satt der uten å si noen ting. Jeg startet en krig ved å kjøre seteryggen frem og hardt tilbake. gang på gang. Da spurte fjortisen om det var noe annet ledig. Hun flyttet seg. Moren satt å så surt p meg resten av turen 😄

Reiser en del, men det er det jeg kommer på i farta

Endret av test1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...