AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Jeg har egentlig ikke gjort det, men har begynt å se en sammenheng. Har hanglet en del siste mnd, og hatt dagsform rundt 15. De dagene denne ligger så lavt, virker det som aktivitet og trening slår feil vei. Det gir ikke energi og i noen tilfeller har det slått meg over i feber og betennelsesfølelse. Kan det være noe i dette? Anonymkode: ac9c3...bd1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden For mitt vedkommende følger jeg med på antall skritt. Alt annet ser jeg på som underholdning. Anonymkode: c4035...a5b 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Skrevet 2 timer siden Jeg tar ikke hensyn til min klokke, ser knapt på den lenger (vært bruker i 12+ år). Det klokka forteller deg er jo det samme som kroppen din forteller deg, at du bør ta det litt pent. Kroppen er mer pålitelig enn klokka, så like greit å bare lytte til den. Anonymkode: a93a0...c1a 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Nei, ikke i det hele tatt. Den kan nemlig fint påstå at jeg har en puls så langt som nede på 29 mens den i realiteten er både det sobbelte og enda litt til... Anonymkode: 1a799...1c1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Ja det gjør jeg, følger med på både søvn og den er grei å måle vagus nerve tone, men selvfølgelig forteller den meg det jeg allerede føler og har en anelse om. Er jeg syk i forkjølelse så er det ikke slik at jeg likevel spretter opp av sengen for å gå 10 000 skritt eller går 250 skritt i timen, så den styrer på ingen måte livet. Men følger med sånn over tid. Hatt klokke i 10 år. Anonymkode: 81734...639 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Sjekker søvn noen ganger. Og så sjekket jeg pulsen en gang jeg hadde pustebesvær på tur. Kan være nyttig om man plutselig har unormal puls. Anonymkode: aaee8...44d 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden Ja, men kun to parametere jeg følger med på. Det er hvilepuls og HRV. Dette er det mest presise med klokken min, søvnregistrering er dårlig på klokker. Når jeg har høy hvilepuls og dårlig(lav) hrv så stemmer det godt med at jeg er sliten eller at jeg brygger på en sykdom. Har en garmin fenix 8 som sitter på armen 24/7 Anonymkode: c3653...390
AnonymBruker Skrevet 33 minutter siden #8 Skrevet 33 minutter siden Jeg gjør det. Om enn ikke helt slavisk. Men den har hjulpet meg veldig med balanse mellom hvile og trening/aktivitet. Anonymkode: 5ed48...13b 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå