ElisabethElisabeth Skrevet 5 timer siden #1 Skrevet 5 timer siden Har en søster som totalt avviser meg og det er sårende. Hun er nå blit en voksen kvinne med hus og to barn. Og blitt så prippen at du skulle tro hun var en hertuginne: Hun syns Jeg har stygge klær, maten og kakene mine er ikke gode nok for barna hennes. Ei heller vil hun komme på besøk gulvet mitt er ikke rent nok (det stemmer ikke)og fordi jeg bruker duftlys (det er visst giftig) for å nevne noe… Når hun tenårene var hun en gris og hjalp henne ofte med å rydde huset før Mor og F kom hjem om hun hadde vært alene en helg. Laget mat til henne og kjørte henne rundt som en sjåfør. har jeg lov til å bli såret for at hun har endret seg til dette som beskrevet 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Skrevet 5 timer siden Klart du har lov til å bli såret, spørsmålet er vel mer hvor mye energi du skal legge inn i denne sårheten. Hvor mye kapasitet du skal legge inn i dette. Kanskje burde du heller legge energien din i å jobbe med å komme over disse såre og vonde følelsene? Jobbe med å akseptere at søsteren din ikke vil ha kontakt med deg, og heller få en nøytral følelse ovenfor henne? Det er tidkrevende og en vond prosess det også, men du vil få det mye bedre med deg selv i etterkant. Anonymkode: 56f9b...485 4 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Skrevet 4 timer siden ElisabethElisabeth skrev (30 minutter siden): Har en søster som totalt avviser meg og det er sårende. Hun er nå blit en voksen kvinne med hus og to barn. Og blitt så prippen at du skulle tro hun var en hertuginne: Hun syns Jeg har stygge klær, maten og kakene mine er ikke gode nok for barna hennes. Ei heller vil hun komme på besøk gulvet mitt er ikke rent nok (det stemmer ikke)og fordi jeg bruker duftlys (det er visst giftig) for å nevne noe… Når hun tenårene var hun en gris og hjalp henne ofte med å rydde huset før Mor og F kom hjem om hun hadde vært alene en helg. Laget mat til henne og kjørte henne rundt som en sjåfør. har jeg lov til å bli såret for at hun har endret seg til dette som beskrevet Har hun sagt direkte at hun synes du har stygge klær? Hva er galt med kakene, er det at hun ikke gir barna sukker kanskje? Hvor gamle er barna? Er barna krabbende, og hun ønsker ikke at barna skal krabbe på skittent gulv, eller har hun bare kommentert skittent gulv generelt? Hva har hun sagt direkte? Og hva har du sagt til henne? Anonymkode: 448de...7b6 3
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden Duftlys er jo motbydelig, jeg hadde heller ikke kommet (noe særlig) på besøk hos noen som hadde brukt dette, så akkurat på det punktet skjønner jeg søsteren din. Men hva mener hun er gale med maten og kakene du lager da? Anonymkode: 56d82...599
klappklapp Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden (endret) Du har selvfølgelig lov til å være såret og føle følelsene dine. Samtidig er din søster slik hun er av en grunn, det gjelder i alle fall de fleste. Folk flest er ikke kjipe mot egne søsken plutselig helt uten en årsak. Hva årsaken er kan bare hun fortelle deg. Om du er interessert i å finne ut av det er opp til deg. Du er sentrum i ditt univers, hun er sentrum i hennes, ingen barn har samme barndom eller liv bare fordi de vokste opp under samme tak på samme tid. Endret 3 timer siden av klappklapp Skrivefeil 1
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden Virker som du har oppført deg som en tjener og dørmatte for hun hele livet? Tror du virkelig at du vil få respekt av å være slik?! På tide at du begynner å gi faen i søsteren din! Anonymkode: 802d3...ac4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå