AnonymBruker Skrevet 13. mai #1 Skrevet 13. mai Jeg ville ha bilde 1 med justerte verdier som oppgitt i bilde 2, synes oppgaven virket rimelig grei, men feil på feil. Var nysgjerrig på om Chat Gpt ville ta selvkritikk på dette og gjøre nok endringer til at det blir riktig, men nei. Man når en øvre grense på antall forsøk. Anonymkode: 58a10...88a
AnonymBruker Skrevet 13. mai #4 Skrevet 13. mai Shit in shit out. Du må skrive promptet bedre for at du skal få ut kvalitet. Anonymkode: 2a67c...963 5 4
AnonymBruker Skrevet 13. mai #5 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Shit in shit out. Du må skrive promptet bedre for at du skal få ut kvalitet. Anonymkode: 2a67c...963 Oppgaven var enkel og godt forklart Anonymkode: 58a10...88a
AnonymBruker Skrevet 13. mai #6 Skrevet 13. mai Chat gpt er så sykt dårlig. Får dårlige, eller feil, resultater på alt jeg har prøvd å bruke det til. Blir så skuffet når kollegaer og venner har brukt Chat gpt til ting som jeg er involvert i. Hadde gjort det så mye bedre selv. F.eks regnskap, vurdering av produkter vi skal kjøpe, lage faglig opplegg.. helt krise. Anonymkode: 71108...a6b 1
Brukernavn84 Skrevet 13. mai #7 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Oppgaven var enkel og godt forklart Anonymkode: 58a10...88a Spiller ingen rolle. Når du blander tekst, bilder og matte i "rask modus" så kan du ikke forvente bra resultat. 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai #8 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Chat gpt er så sykt dårlig. Får dårlige, eller feil, resultater på alt jeg har prøvd å bruke det til. Blir så skuffet når kollegaer og venner har brukt Chat gpt til ting som jeg er involvert i. Hadde gjort det så mye bedre selv. F.eks regnskap, vurdering av produkter vi skal kjøpe, lage faglig opplegg.. helt krise. Anonymkode: 71108...a6b Jeg er både imponert og misfornøyd, man får gode svar på visse ting, forventningene stiger og så er det helt sjanseløst som i dette tilfellet. Kombinasjonen bilderedigering og matematikk ble for krevende. Anonymkode: 58a10...88a 1
AnonymBruker Skrevet 13. mai #9 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg er både imponert og misfornøyd, man får gode svar på visse ting, forventningene stiger og så er det helt sjanseløst som i dette tilfellet. Kombinasjonen bilderedigering og matematikk ble for krevende. Anonymkode: 58a10...88a Chatgpt er en llm. Derfor. Anonymkode: 14001...317 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai #10 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (12 timer siden): Anonymkode: 58a10...88a En bruker andre modeller for bildegenerering, enn f.eks koding. Beste tips er å generere bilde gjennom å generere kode, det blir da som å lage en webside med embeded emjoi (hvor det finnes emjoi for alle ord nesten i ordboken, alt fra kaffe til sjokolade) og SVG. Akkurat nå er Uni 1 og Google Nano banana 2 kanskje de beste for å gjøre denen type oppgave, ville ikke brukt chatGPT sin. Anonymkode: 31fc9...7bf
AnonymBruker Skrevet 14. mai #11 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): En bruker andre modeller for bildegenerering, enn f.eks koding. Beste tips er å generere bilde gjennom å generere kode, det blir da som å lage en webside med embeded emjoi (hvor det finnes emjoi for alle ord nesten i ordboken, alt fra kaffe til sjokolade) og SVG. Akkurat nå er Uni 1 og Google Nano banana 2 kanskje de beste for å gjøre denen type oppgave, ville ikke brukt chatGPT sin. Anonymkode: 31fc9...7bf Har ikke tatt i bruk annen kunstig intelligens enn Chat Gpt og Google ennå. Anonymkode: 58a10...88a
AnonymBruker Skrevet 20. mai #12 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (På 14.5.2026 den 0.15): Chat gpt er så sykt dårlig. Får dårlige, eller feil, resultater på alt jeg har prøvd å bruke det til. Blir så skuffet når kollegaer og venner har brukt Chat gpt til ting som jeg er involvert i. Hadde gjort det så mye bedre selv. F.eks regnskap, vurdering av produkter vi skal kjøpe, lage faglig opplegg.. helt krise. Anonymkode: 71108...a6b Det er en språkmodell. Anonymkode: d4940...d63 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai #13 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (På 14.5.2026 den 0.15): Chat gpt er så sykt dårlig. Får dårlige, eller feil, resultater på alt jeg har prøvd å bruke det til. Blir så skuffet når kollegaer og venner har brukt Chat gpt til ting som jeg er involvert i. Hadde gjort det så mye bedre selv. F.eks regnskap, vurdering av produkter vi skal kjøpe, lage faglig opplegg.. helt krise. Anonymkode: 71108...a6b Nå har Gemini 3.5 flash kommet, så har ofret noe "Last human exam evner" i bytte mot finans og andre soft skill. Har ikke testet det helt ut enda, men vet det er noe selvmotsigende mellom "være smart" (computer science" og IT og finans - er bare å teste ut 👍 Anonymkode: 31fc9...7bf
AnonymBruker Skrevet 20. mai #14 Skrevet 20. mai AnonymBruker skrev (På 14.5.2026 den 0.15): Chat gpt er så sykt dårlig. Får dårlige, eller feil, resultater på alt jeg har prøvd å bruke det til. Blir så skuffet når kollegaer og venner har brukt Chat gpt til ting som jeg er involvert i. Hadde gjort det så mye bedre selv. F.eks regnskap, vurdering av produkter vi skal kjøpe, lage faglig opplegg.. helt krise. Anonymkode: 71108...a6b Nå har Gemini 3.5 flash kommet, som har ofret noe "Last human exam evner" i bytte mot finans og andre soft skill. Har ikke testet det helt ut enda, men vet det er noe selvmotsigende mellom "være smart" (computer science) og IT og finans - er bare å teste ut 👍 Anonymkode: 31fc9...7bf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå