AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 21:41 #1 Skrevet onsdag kl. 21:41 Hei! Jeg er alene med to barn(50/50), bor på Gjøvik. Skulle så gjerne hatt et treffpunkt med andre i samme situasjon. Ser affo har lokallag mange steder men ikke her. Noen med erfaring fra aleneforeldreforeningen andre steder?, det jeg leser høres så kjekt ut. Skjønner ikke at vi ikke har eget lokallag. 🥲 B Anonymkode: f16f8...f11
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 22:38 #2 Skrevet onsdag kl. 22:38 Jeg har vært medlem i AFFO i flere år, og deltatt på mange aktiviteter og turer😊 Anbefaler deg å ta kontakt med organisasjonen, kanskje du kan få drahjelp til å starte opp et lokallag der du bor? Anonymkode: 1a4fc...fde
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 11:09 #3 Skrevet torsdag kl. 11:09 Her jeg bor var det veldig bra helt frem til et medlem klarte å overtale hovedstyret til å skrote eksisterende ledelse med løgner og bedrag. De ble advart, konfrontert og det ble lagt frem beviser på at påstandene ikke stemte. Resultatet ble at løgneren ble leder i lokallaget og etter det døde hele gruppen ut. Har du sjekket om Enestående familier har lokallag der du bor? Det er mye bedre organisert og til å stole på. Anonymkode: d4ebc...bb7
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:55 #4 Skrevet torsdag kl. 12:55 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hei! Jeg er alene med to barn(50/50), bor på Gjøvik. Skulle så gjerne hatt et treffpunkt med andre i samme situasjon. Ser affo har lokallag mange steder men ikke her. Noen med erfaring fra aleneforeldreforeningen andre steder?, det jeg leser høres så kjekt ut. Skjønner ikke at vi ikke har eget lokallag. 🥲 B Anonymkode: f16f8...f11 Noen må være den som starter opp, kanskje det kan være deg? Hvis du ikke vil, så skjønner du kanskje hvorfor det ikke er et? Fordi ingen gidder å dra igang? Anonymkode: 6c211...e3f
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:13 #5 Skrevet torsdag kl. 13:13 Sjekk om Enestående familier har noe i nærheten Anonymkode: 1c104...7a6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå