Gå til innhold

Lagre snapper i chatten - hvorfor?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har snakket med en fyr ganske lenge, og vi har ikke møtt hverandre. De fleste snappene som er av fjeset mitt, hele meg (med klær), eller av visse familiebegivenheter lagrer han i chatten. Snapper som er av andre ting lagrer han ikke. Synes dette er veldig spesielt. Har aldri opplevd det før. Spurte han om hvorfor, og fikk ikke noe svar på det. Han er over 40. Er veldig dumt spørsmål, men hvorfor gjør folk det? Han har jo meg på alle sosiale medier, og skjønner liksom ikke hvorfor han vil lagre bilder fra middagsbesøk osv. Vet det er kun han som vet hvorfor han gjør det, men er det noen her inne som kanskje kan gi meg en forklaring? Og som evt gjør det selv, og hvorfor?  

Anonymkode: 9d011...2a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min eks (over 44) gjorde det for å fake større interesse for meg. 

Anonymkode: 492a9...a22

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Min eks (over 44) gjorde det for å fake større interesse for meg. 

Uff, sikkert det her også

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har snakket med en fyr ganske lenge, og vi har ikke møtt hverandre. De fleste snappene som er av fjeset mitt, hele meg (med klær), eller av visse familiebegivenheter lagrer han i chatten. Snapper som er av andre ting lagrer han ikke. Synes dette er veldig spesielt. Har aldri opplevd det før. Spurte han om hvorfor, og fikk ikke noe svar på det. Han er over 40. Er veldig dumt spørsmål, men hvorfor gjør folk det? Han har jo meg på alle sosiale medier, og skjønner liksom ikke hvorfor han vil lagre bilder fra middagsbesøk osv. Vet det er kun han som vet hvorfor han gjør det, men er det noen her inne som kanskje kan gi meg en forklaring? Og som evt gjør det selv, og hvorfor?  

Fordi vi over 40 egentlig hater å bruke snap til kommunikasjon. Vi må lagre for å huske og kunne spørre om det vi ser eller holde samtalen gående. Dessuten, man lagrer ofte ting når man åpner det og man blir distrahert av noe annet. Lagring kan skje slik at man kan gå tilbake og gi tilbakemelding eller svar. 

Kanskje bedre å bruke annet enn snap.

Anonymkode: 52c5c...76a

• Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt lagrer han bildene, hvordan skal han ellers kunne se på dem ? Herregud så skadd enkelte paranoide snap-huer er. Ikke send bilder da, om du ikke vil folk skal se på dem. Djises…

Anonymkode: 86540...ab6

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg lagrer bilder av kjæresten så jeg kan gå tilbake å se på dem i etterkant ❤️

Anonymkode: d165a...7a0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lagret både bilder og meldinger med en fyr jeg snappet med. Fordi jeg likte å se hva vi hadde snakket om og for å ikke repetere det jeg hadde sagt eller spurt om. Bildene var jo fine å se på. Kun ansikt og andre bilder på ting og tang han fant på: ski og båt-turer m.m. Jeg var ganske fersk både på Snap og dating etter å ha vært gift i over 20 år. Så fikk jeg plutselig beskjed fra han (på Snap): «hvorfor i helvete lagrer du snappene ???» Vi hadde en veldig god tone og hadde truffet hverandre IRL, likte fyren,  så denne meldingen gjorde at jeg avsluttet hele greia. Skjønte at han hadde flere på gress og var ikke interessert i at jeg lagret. Så nå lagrer jeg ingenting.

Anonymkode: 014ec...d72

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lagrer bilder av personene jeg dater/flørter med fordi jeg vil ha muligheten til å kunne se tilbake på de senere. Hvis jeg synes personen er veldig søt eller fin, hvorfor skal jeg da la bildene forsvinne? En middag er jo ikke så spennende.

Anonymkode: 7d632...aca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke at jeg tenker noe negativt om det. Men bare lurer på hvorfor. For jeg sender ikke snapper som går bort etter noen sekunder, pleier å ha på slik at de er til personen selv trykker bort. Men altså om det er fordi han liker bildene, er jo bare det koselig altså, haha. Men jeg har ikke hatt noen på snap før som har gjort dette. Så derfor lurte jeg litt

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mer enn en venn som gjør det, du vet vi ser ikke så godt lenger vi over førti også rekker vi ikke lese og se det også lagrer man rett og slett for å få den med seg🤣

Anonymkode: c36fb...535

• Liker 1
Skrevet

Jeg lagrer rett og slett helt automatisk må liksom konsentrer meg om å ikke lagre om jeg skal det 😆 trur det rett og slett bare er for å ha oversikt er ikke alltid jeg selv husker hva jeg har sendt engang selv til veninner. Så enig med de andre 🤭 

Var faktisk ganske nyttig her nylig matchet med en mann på happn, vi gikk over til snap og da så jeg at vi hadde snakket før for det var lagret 🤣 skjønte fort da hvorfor jeg hadde slettet han sist gang. 

AnonymBruker
Skrevet

Dere som lagrer; er dere kvinne eller mann?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dere som lagrer; er dere kvinne eller mann?

Kvinne, 22.

Anonymkode: 7d632...aca

AnonymBruker
Skrevet

Fordi det ellers blir borte…

Anonymkode: d830f...0ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...