AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Jeg har en baby på 9 mnd som ammer mye etter leggetid på kveld og natt. Han ammes i søvn i 19-tiden, våkner så etter en halvtime. Ammer da også (hører tydelig at han svelger, ikke bare kos). Deretter kan han kanskje sove 1.5 time før han våkner og skal ammes i søvn nok en gang. Etter dette våkner han (og skal ammes) hver time frem til ca kl. 01. Jeg er usikker på hvor ofte han våkner mellom kl. 01 og 06/07, men tipper hvertfall 2 ganger (hvor han selvfølgelig ammes🙈). Jeg begynner å bli litt sliten og lei av alle oppvåkningene og den hyppige ammingen. Han blir nærmest hysterisk hvis jeg prøver å få han til å sove uten amming. Far klarer å få han til og sovne ved å bysse, men han våkner når han legges ned i sengen. Jeg trodde dette ville roe seg med alderen, og med økning av fast føde, men det har foreløpig ikke skjedd. Han spiser godt på morgen og ettermiddag, men lite midt på dagen (er da mer opptatt av å leke). Spiser grøt og middag, men vil ofte ikke spise noe særlig av måltidet midt på dagen (brødskiver/ grønnsaker/ frukt). Han har alltid vært en slank baby (er nok genetisk, både jeg og faren er tynne), og jeg syns derfor det er litt skummelt å skulle "nekte" han mat på kveld/ natt. Han er ikke for tynn, følger sin kurve, men han har ikke masse "å gå på".. Jeg vet ikke helt hva jeg er ute etter med dette innlegget, men kanskje råd og andres erfaringer... Når vil dette roe seg? Anonymkode: 4c0fc...b3d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå