AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Er det vanlig å gi en liten oppmerksomhet til veileder etter eksamen? Anonymkode: e498f...894
Flammen12 Skrevet 6 timer siden #2 Skrevet 6 timer siden (endret) Kjør på. Endret 6 timer siden av Flammen12 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Skrevet 6 timer siden Har gjort det nåde i praksiser, bachelor og master. Gitt litt etter hvor mye det har betydd. Praksis: fra å bake kake, til å strikke votter eller gi en bukett blomster. Bachelor: en blomst (elendig veileder). Master: en god vin, en fin bukett, og et lite gavekort påen god resturant (fantastisk veileder). Jeg har selv veiledernpå bachelor/eksamener, og fått en blomsterbukett, vin eller konfekt. Det har vært uoffisiell veiledning av venner og familie. Anonymkode: 4bed4...569 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Skrevet 6 timer siden Jeg ga veilederen på masteren to flasker fin, han var utrolig flink. Ellers har praksisveiledere gjerne fått en blomsterbukett og noe sjokolade fra gruppen. Anonymkode: 7f7a5...78c 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Skrevet 5 timer siden Kommer ikke til å gi min veileder noe som helst. Har stått i det kjøret på masteren på egenhånd. Utrolig dårlig veileder. Hadde 5-6 veiledningstimer på 20 min toppen. Og hver gang jeg spurte om veiledning sa han at det hadde han egentlig ikke tid til, men kunne presse meg inn mellom to viktige avtaler… ikke visste han ting jeg spurte om, ikke fikk jeg konstruktive tilbakemeldinger på viktige ting som drøfting/funn/metode. Fikk tilbakemelding på avsnitt og et par kommafeil. hadde veileder min på masteren fulgt meg opp ville jeg gitt han en flaske vin. Anonymkode: 161be...f9c 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg ga veilederen på masteren to flasker fin, han var utrolig flink. Ellers har praksisveiledere gjerne fått en blomsterbukett og noe sjokolade fra gruppen. Anonymkode: 7f7a5...78c Hvilken prisklasse la du deg på? Anonymkode: e498f...894
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå