Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du som kvinne har du noen gang fått orgasme under massasje,ble du da massert av mann eller kvinne.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du mener kjøpt sex på massasjeinstitutt? Thai eller tantra, same shit. 

Anonymkode: 84501...b4b

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du mener kjøpt sex på massasjeinstitutt? Thai eller tantra, same shit. 

Fasit. 
Er også konklusjonen i de 47 andre trådene med samme tema. 

Anonymkode: 98b4d...24e

Skrevet

En betalt massasje, som kan ende med orgasme har ikke noe med en klassisk sexkjøp å gjøre. Jeg vet at mange ikke er enig i dette, men de tar feil. Her puttes det ikke kjønnsorganene til begge parter inn hverandre, ingen av partene blir brukt og utnyttet. Mitt råd til ts: ikke forsøk å få råd om dette i KG i eksisterende tråder. Du får bare juling av frustrerte menn. Hør med de som tilbyr Tantra-Yonimassasje, les på KG og evtl. send personlig melding til kG-medlem som har prøvd Tantra-Yonimassasje, kjøp det litteratur og les deg fram til dette. Det kan absolutt praktiseres til perfeksjon med partner også.

AnonymBruker
Skrevet
Hedonborealis skrev (11 timer siden):

En betalt massasje, som kan ende med orgasme har ikke noe med en klassisk sexkjøp å gjøre. Jeg vet at mange ikke er enig i dette, men de tar feil. Her puttes det ikke kjønnsorganene til begge parter inn hverandre, ingen av partene blir brukt og utnyttet. Mitt råd til ts: ikke forsøk å få råd om dette i KG i eksisterende tråder. Du får bare juling av frustrerte menn. Hør med de som tilbyr Tantra-Yonimassasje, les på KG og evtl. send personlig melding til kG-medlem som har prøvd Tantra-Yonimassasje, kjøp det litteratur og les deg fram til dette. Det kan absolutt praktiseres til perfeksjon med partner også.

Evt. hør med nærmeste thai-massasje om de gir happy ending. Tantra/thai, still same shit om du kaller det yoni eller fitte, lingam eller pikk. 

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
erok skrev (På 13.5.2026 den 13.49):

Du som kvinne har du noen gang fått orgasme under massasje,ble du da massert av mann eller kvinne.

Jeg jobber som tantramassør, og målet vårt er ikke å gi en "vanlig" orgasme. 

Det kan skje, men det er ikke noe vi jobber for. Tvert i mot, tantrisk massasje er heller en metode til å gi mer slipp, og bli mer tilstede i kroppen. Uten forventninger om å yte noe, eller klare noe. 

Når det skjer, kan energien flyte i kroppen - og noen kan oppleve det som kalles energiorgasmer. Det er ikke en vanlig orgasme - som er mer en utløsning av energi. I energiorgasmen beholdes energien i kroppen.

I tantra ønsker man nettopp å beholde energien i kroppen, for den vil kunne hjelpe deg til å bli mer bevisst - og gi deg en utvikling som menneske. Tantra er ulike metoder og teknikker for å få et bedre og mer fullstendig liv. Bare noen få (5 av 115) av de klassiske tantriske metodene har med den seksuelle kraften å gjøre.

Men det er som @Hedonborealis sier her vrient å føre en diskusjon på KG om dette. I stedet for å se det som en utviklende praksis blandes det fort inn sexkjøp ol, i diskusjonen. Og da diskuterer man ikke samme ting.

Anonymkode: a9f49...b8c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg jobber som tantramassør, og målet vårt er ikke å gi en "vanlig" orgasme. 

Det kan skje, men det er ikke noe vi jobber for. Tvert i mot, tantrisk massasje er heller en metode til å gi mer slipp, og bli mer tilstede i kroppen. Uten forventninger om å yte noe, eller klare noe. 

Når det skjer, kan energien flyte i kroppen - og noen kan oppleve det som kalles energiorgasmer. Det er ikke en vanlig orgasme - som er mer en utløsning av energi. I energiorgasmen beholdes energien i kroppen.

I tantra ønsker man nettopp å beholde energien i kroppen, for den vil kunne hjelpe deg til å bli mer bevisst - og gi deg en utvikling som menneske. Tantra er ulike metoder og teknikker for å få et bedre og mer fullstendig liv. Bare noen få (5 av 115) av de klassiske tantriske metodene har med den seksuelle kraften å gjøre.

Men det er som @Hedonborealis sier her vrient å føre en diskusjon på KG om dette. I stedet for å se det som en utviklende praksis blandes det fort inn sexkjøp ol, i diskusjonen. Og da diskuterer man ikke samme ting.

Oi, dette var interessant å lese. ❤️ 
Eg driv med kinesisk medisin og her er også fokuset på å kultivere dei ulike energitypane inn i kroppen, få dei til å flyte slik dei skal for å gje ein mest mogleg harmonisk kropp og eit bra liv.

Anonymkode: 55038...057

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Evt. hør med nærmeste thai-massasje om de gir happy ending. Tantra/thai, still same shit om du kaller det yoni eller fitte, lingam eller pikk. 

Hilsen, frustrert incel. 

Anonymkode: 325df...d24

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Eg driv med kinesisk medisin og her er også fokuset på å kultivere dei ulike energitypane inn i kroppen, få dei til å flyte slik dei skal for å gje ein mest mogleg harmonisk kropp og eit bra liv.

Ja, det er samme prinsipp. 
Når energien flyter og chakraene er i balanse vil livet bli mer harmonisk, og du vil føle at du lever et mer autentisk liv.

Men det er vel en avsporing fra denne tråden - der folk heller vil diskutere happy ending og sexkjøpsloven....

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ja, det er samme prinsipp. 
Når energien flyter og chakraene er i balanse vil livet bli mer harmonisk, og du vil føle at du lever et mer autentisk liv.

Men det er vel en avsporing fra denne tråden - der folk heller vil diskutere happy ending og sexkjøpsloven....

Happy ending = orgasme. Hvordan du får det er irrelevant, og betaler du for det er det  sexkjøp

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
erok skrev (På 13.5.2026 den 13.49):

For å faktisk svare på det du spør om, så ja, jeg har fått orgasme under tantramassasje, både når jeg har fått massasje hos kvinne og hos mann. 
Hos mannen fikk jeg yonimassasje, så der forventet jeg kanskje at jeg kom til å få orgasmer. Hos kvinnen derimot, berørte hun bare mageregionen i forbindelse med hele seansen, og jeg var så følsom og «inni meg selv» at jeg skalv før kroppen bare begynte å dirre og orgasmene kom. Har opplevd det før, nesten som en kroppslig energi»topp» som bare flyter gjennom hele meg. Snodig å oppleve det uten at det har en seksuell forbindelse. 

Anonymkode: 8c3bb...44c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Happy ending = orgasme. Hvordan du får det er irrelevant, og betaler du for det er det  sexkjøp

Var det jeg tenkte. Alltid noen som vil snakke om dette 👆

Spørsmålet dreide seg ikke om lovverk, eller hva du synes er god moral.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...