Gå til innhold

Hvordan oppfatter dere bordkartet mitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ligger på s.2 i vedlegget. Har skrevet navn, også i ruten under i kursiv hvilken tilknytning de har. burde jeg gjøre det annerledes? Evt. sette nr. ved navn og skrive en liste under? Tenkte det var lettere oversiktlig slik jeg har gjort det, men kanskje ikke alle skjønner at det ikke er en person, men at det er beskrivelsen av hvem som er personen i ruten over liksom...

Inspill, takk ;)

Endret av kitekatt
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke lett å lese når det er så liten skrift.

Skrevet
Ikke lett å lese når det er så liten skrift.

Nei det er i 75%. Velg 100% så får du full størrelse på det :)

Skrevet

Synes den ser grei og oversiktlig ut jeg. ;)

Gjest baby-E
Skrevet

syns det var oversiktlig og bra jeg

Skrevet

Det er en fin oversikt, men den ville bli enda finere hvis du klarer å få bort noen av strekene slik at navn og tilknytning står i en og samme boks.

Skrevet
Det er en fin oversikt, men den ville bli enda finere hvis du klarer å få bort noen av strekene slik at navn og tilknytning står i en og samme boks.

Rutenettet synes ikke på utprint, det ligger som skjult :)

Skrevet

Jeg synes hele programmet så veldig greit ut jeg. Men noen inspill har jeg jo.

Det kan være lurt å skrive noe slikt som "toasmaster annonserer luftepause mellom hovedrett og desert". Så slipper folk å lure på når det er ok at de går, og så er du sikker på at de går når det passer. (det er jo koslig at alle har spist opp, og det kan jo være greit å ta en tale eller to før gjestene går til pause)

Bordkartet var ryddig i oppsett, men hadde kansje litt mye info. I programmet så synes jeg det er veldig fint. Men for bordplan som dere henger på veggen så trenger dere jo ikke å ha med hvem personen er, kun hva de heter (så er det lettere å finne seg selv igjenn.)

Eller så annbefaler jeg deg å lage en PDF før du legger ut slike dokument. Da blir de slik som de skal bli (rutemønster forsvinner). Dessuten er de greiere å laste ned og lese.

Skrevet

Her var det mange private navn...tror jeg kanskje vet hvem dette er! :overrasket:

Skrevet (endret)
Jeg synes hele programmet så veldig greit ut jeg. Men noen inspill har jeg jo.

Det kan være lurt å skrive noe slikt som "toasmaster annonserer luftepause mellom hovedrett og desert". Så slipper folk å lure på når det er ok at de går, og så er du sikker på at de går når det passer. (det er jo koslig at alle har spist opp, og det kan jo være greit å ta en tale eller to før gjestene går til pause)

Bordkartet var ryddig i oppsett, men hadde kansje litt mye info. I programmet så synes jeg det er veldig fint. Men for bordplan som dere henger på veggen så trenger dere jo ikke å ha med hvem personen er, kun hva de heter (så er det lettere å finne seg selv igjenn.)

Eller så annbefaler jeg deg å lage en PDF før du legger ut slike dokument. Da blir de slik som de skal bli (rutemønster forsvinner). Dessuten er de greiere å laste ned og lese.

Takk for bra innspill :)

Dette bordkartet skal ikke henges opp, der blir det bare navn. Du har rett, jeg skal skrive at toastmaster annonserer luftepausen. Smart! :)

Aner ikke åssen jeg lager dokumenter i pdf ;) Juhuuu...klarte det!!!

Endret av kitekatt
Skrevet
Her var det mange private navn...tror jeg kanskje vet hvem dette er! :overrasket:

åååå? fortell :) Synes ikke det er så farlig om folk vet hvem vi er jeg, selv om jeg vet noen kan reagere på "åpenheten"

Skrevet

Jeg synes det så VELDIG bra ut! Oversiktlig og fint.

Gjest gjest1
Skrevet

Så kjempefint ut! Hadde jeg vært gjest i ditt bryllup ville jeg satt stor pris på kartet :)

Gjest nevèsta
Skrevet

Syns det ble veldig bra, og viste det til min bedre halvdel med tanke på å stjele ideen ;) Det blir fint og oversiktlig for gjestene.

En liten ting: Hvorfor har du skrevet apostroff noen steder, men ikke andre steder? (F.eks. Marianne's mann/Fredriks venninne)? ;)

Skrevet
Syns det ble veldig bra, og viste det til min bedre halvdel med tanke på å stjele ideen ;) Det blir fint og oversiktlig for gjestene.

En liten ting: Hvorfor har du skrevet apostroff noen steder, men ikke andre steder? (F.eks. Marianne's mann/Fredriks venninne)?  ;)

Har jeg???? hehe, det må jeg rette opp. Det riktige er vel uten apostroff?

Gjest nevèsta
Skrevet
Har jeg???? hehe, det må jeg rette opp. Det riktige er vel uten apostroff?

:Nikke:

Skrevet

Vi ville ikke ha det slik. Dette fordi jeg selv ville syntes det ville vært trist å bli benevnt som noens ektefelle, mens andre er venn, tante, onkel venninne. Snakk om å bli hengt ut som medfølgende påheng....

Skrevet
Vi ville ikke ha det slik. Dette fordi jeg selv ville syntes det ville vært trist å bli benevnt som noens ektefelle, mens andre er venn, tante, onkel venninne. Snakk om å bli hengt ut som medfølgende påheng....

Det er jo slik det er og det vet de jo selv at de ikke ville vært invitert hvis de ikke var sammen med den andre som kjenner brudeparet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...