kitekatt Skrevet 12. april 2006 #1 Skrevet 12. april 2006 (endret) Ligger på s.2 i vedlegget. Har skrevet navn, også i ruten under i kursiv hvilken tilknytning de har. burde jeg gjøre det annerledes? Evt. sette nr. ved navn og skrive en liste under? Tenkte det var lettere oversiktlig slik jeg har gjort det, men kanskje ikke alle skjønner at det ikke er en person, men at det er beskrivelsen av hvem som er personen i ruten over liksom... Inspill, takk Endret 16. april 2006 av kitekatt
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2006 #2 Skrevet 12. april 2006 Ikke lett å lese når det er så liten skrift.
kitekatt Skrevet 12. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 12. april 2006 Ikke lett å lese når det er så liten skrift. ← Nei det er i 75%. Velg 100% så får du full størrelse på det
Mrs. K Skrevet 12. april 2006 #6 Skrevet 12. april 2006 Det er en fin oversikt, men den ville bli enda finere hvis du klarer å få bort noen av strekene slik at navn og tilknytning står i en og samme boks.
kitekatt Skrevet 12. april 2006 Forfatter #7 Skrevet 12. april 2006 Det er en fin oversikt, men den ville bli enda finere hvis du klarer å få bort noen av strekene slik at navn og tilknytning står i en og samme boks. ← Rutenettet synes ikke på utprint, det ligger som skjult
Mies Skrevet 13. april 2006 #8 Skrevet 13. april 2006 Jeg synes hele programmet så veldig greit ut jeg. Men noen inspill har jeg jo. Det kan være lurt å skrive noe slikt som "toasmaster annonserer luftepause mellom hovedrett og desert". Så slipper folk å lure på når det er ok at de går, og så er du sikker på at de går når det passer. (det er jo koslig at alle har spist opp, og det kan jo være greit å ta en tale eller to før gjestene går til pause) Bordkartet var ryddig i oppsett, men hadde kansje litt mye info. I programmet så synes jeg det er veldig fint. Men for bordplan som dere henger på veggen så trenger dere jo ikke å ha med hvem personen er, kun hva de heter (så er det lettere å finne seg selv igjenn.) Eller så annbefaler jeg deg å lage en PDF før du legger ut slike dokument. Da blir de slik som de skal bli (rutemønster forsvinner). Dessuten er de greiere å laste ned og lese.
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2006 #9 Skrevet 13. april 2006 Her var det mange private navn...tror jeg kanskje vet hvem dette er!
kitekatt Skrevet 13. april 2006 Forfatter #10 Skrevet 13. april 2006 (endret) Jeg synes hele programmet så veldig greit ut jeg. Men noen inspill har jeg jo. Det kan være lurt å skrive noe slikt som "toasmaster annonserer luftepause mellom hovedrett og desert". Så slipper folk å lure på når det er ok at de går, og så er du sikker på at de går når det passer. (det er jo koslig at alle har spist opp, og det kan jo være greit å ta en tale eller to før gjestene går til pause) Bordkartet var ryddig i oppsett, men hadde kansje litt mye info. I programmet så synes jeg det er veldig fint. Men for bordplan som dere henger på veggen så trenger dere jo ikke å ha med hvem personen er, kun hva de heter (så er det lettere å finne seg selv igjenn.) Eller så annbefaler jeg deg å lage en PDF før du legger ut slike dokument. Da blir de slik som de skal bli (rutemønster forsvinner). Dessuten er de greiere å laste ned og lese. ← Takk for bra innspill Dette bordkartet skal ikke henges opp, der blir det bare navn. Du har rett, jeg skal skrive at toastmaster annonserer luftepausen. Smart! Aner ikke åssen jeg lager dokumenter i pdf Juhuuu...klarte det!!! Endret 13. april 2006 av kitekatt
kitekatt Skrevet 13. april 2006 Forfatter #11 Skrevet 13. april 2006 Her var det mange private navn...tror jeg kanskje vet hvem dette er! ← åååå? fortell Synes ikke det er så farlig om folk vet hvem vi er jeg, selv om jeg vet noen kan reagere på "åpenheten"
Gjest Binna Skrevet 13. april 2006 #12 Skrevet 13. april 2006 Jeg synes det så VELDIG bra ut! Oversiktlig og fint.
Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2006 #14 Skrevet 13. april 2006 Så kjempefint ut! Hadde jeg vært gjest i ditt bryllup ville jeg satt stor pris på kartet
Gjest nevèsta Skrevet 13. april 2006 #15 Skrevet 13. april 2006 Syns det ble veldig bra, og viste det til min bedre halvdel med tanke på å stjele ideen Det blir fint og oversiktlig for gjestene. En liten ting: Hvorfor har du skrevet apostroff noen steder, men ikke andre steder? (F.eks. Marianne's mann/Fredriks venninne)?
kitekatt Skrevet 13. april 2006 Forfatter #16 Skrevet 13. april 2006 Syns det ble veldig bra, og viste det til min bedre halvdel med tanke på å stjele ideen Det blir fint og oversiktlig for gjestene. En liten ting: Hvorfor har du skrevet apostroff noen steder, men ikke andre steder? (F.eks. Marianne's mann/Fredriks venninne)? ← Har jeg???? hehe, det må jeg rette opp. Det riktige er vel uten apostroff?
Gjest nevèsta Skrevet 13. april 2006 #17 Skrevet 13. april 2006 Har jeg???? hehe, det må jeg rette opp. Det riktige er vel uten apostroff? ←
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2006 #19 Skrevet 13. april 2006 Vi ville ikke ha det slik. Dette fordi jeg selv ville syntes det ville vært trist å bli benevnt som noens ektefelle, mens andre er venn, tante, onkel venninne. Snakk om å bli hengt ut som medfølgende påheng....
kitekatt Skrevet 13. april 2006 Forfatter #20 Skrevet 13. april 2006 Vi ville ikke ha det slik. Dette fordi jeg selv ville syntes det ville vært trist å bli benevnt som noens ektefelle, mens andre er venn, tante, onkel venninne. Snakk om å bli hengt ut som medfølgende påheng.... ← Det er jo slik det er og det vet de jo selv at de ikke ville vært invitert hvis de ikke var sammen med den andre som kjenner brudeparet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå