Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Startet på det første brettet mitt med Cerazette for 4 dager siden. Hoppet direkte over fra Microgynon til Cerazette, uten en uke pause i mellom.

Allerede nå har jeg oppdaget blødninger. Ligner mensblødning, og jeg har også menssmerter i magen. Kan dette være småblødninger? Eller er det en mens? Dersom det er førstenevnte, og det fortsetter, tviler jeg på at jeg klarer å holde ut måned etter måned. :forvirret: C

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortsett en stund du. Selv blødde jeg litt til og fra de første tre ukene og deretter var det ikke en dråpe på mange måneder. Mener at det er ganske så vanlig med Cerazette.

Skrevet

Ok. Men er det vanlig med menslignende smerter i (nederste del) magen?

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Tror jeg hadde slike smerter i noen dager. Forøvrig blødde jeg daglig i tre måneder, så blødde jeg ingenting i tre-fire måneder og så begynte det å blø igjen i to måneder før jeg sluttet med skiten og gav opp.

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har brukt dem i ett år nå. Hadde ingen startproblemer, men etter ca. et halvt år fikk jeg noen miniblødninger nå og da, helt uforutsigbart. Jeg gav dem litt tid til, og etter det har jeg ikke merket noe som helst.

Skrevet

Jeg begynte med cerazette etter fødsel, og har virkelig ingenting godt å si om den. Hadde småblødninger i 2 mnd og ble skikkelig depressiv - noe jeg aldri har opplevd på noen andre piller...

Mange er kjempefornøyde med Cerazette, men jeg er definintivt ikke en av dem....

Skrevet

Jeg er kjempefornøyd. Mistet mensen umiddelbart, og nå har jeg ikke blødd på over ett år. Herlig.

• 1 måned senere...
Skrevet

Hva med vektøkning? Noen som har merket noe spesielt økt appetitt eller at man har gått opp i vekt?

Skrevet
Jeg begynte med cerazette etter fødsel, og har virkelig ingenting godt å si om den. Hadde småblødninger i 2 mnd og ble skikkelig depressiv - noe jeg aldri har opplevd på noen andre piller...

Mange er kjempefornøyde med Cerazette, men jeg er definintivt ikke en av dem....

Ikke jeg heller. Makan til dritt! Mensen konsant i 3 måneder, NEI TAKK!

Gjest Gjest
Skrevet
Hva med vektøkning? Noen som har merket noe spesielt økt appetitt eller at man har gått opp i vekt?

Jeg gikk ned omtrent 5 kilo etter at jeg gikk fra trionetta til cerezette. Jeg er strålende fornøyd! ikke har jeg mensen, og humøret er på topp:)

Skrevet

Jeg hadde småblødninger etter fjorten dager, så en vanlig blødning, og etter det ingenting.

Har hverken gått opp eller ned i vekt.

Ganske herlig å slippe mensen. :)

Skrevet
Jeg gikk ned omtrent 5 kilo etter at jeg gikk fra trionetta til cerezette. Jeg er strålende fornøyd! ikke har jeg mensen, og humøret er på topp:)

Gikk ned i vekt jeg også, Og har så og si aldri mensen.

Skrevet

Jeg har da en egen tråd om dette - og som du skjønner ut i fra den så er jeg IKKE fornøyd...! :frustrert:

Gjest gjest1
Skrevet

Det eneste jeg har å utsette på Cerazette er at jeg har fått mer kviser... det er kjipt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...