AnonymBruker Skrevet 13. mai #1 Skrevet 13. mai Dette behandlingstilbudet har tilfeldigvis dukket opp på Instagram hos meg, og jeg forstår det slik at denne behandleren som heter Tom, tar imot pasienter fra hele Norge og behandler skavanker som ingen andre klarer. Hva er det han kan som ingen andre kan? Har noen av dere vært til behandling hos han? Anonymkode: 7e63c...ae7
AnonymBruker Skrevet 21. mai #2 Skrevet 21. mai Ja, jeg har vært der i januar. Han tok 3000kr/30 min, nå etter mye oppmerksomhet har han økt 1 kons til 4000kr. Lærlingene, gutter i beg av 20 årene som går i praktisk lære hos han, tok tidligere 1000kr/30, nå 2000kr/30 min. Jeg har hatt en kranglete kropp i 30 år og vært hos utallige massører og fysioterapeuter. Dette er ikke noe bedre enn noe annet!! Han tar mer røft i deg med selvsikkerhet, alle får effekt av massasje og endorfiner, og han kan vise til en lang karriere. Han har selvfølgelig opparbeidet seg forståelse for kroppens sammenhenger, bedre enn mange fysioterapeuter. Han kan selvfølgelig ikke garantere at du ikke får plagene tilbake. Jeg opplevde mine 3 behandlinger, og 9000kr fattigere, som helt uten effekt. Mitt råd: gå til en god thai massør for nesten 10% av prisen, det gjør jeg nå, med god effekt. Thai massasje ser på kroppen som helhet. Han har noen suksesshistorier på SoMe, og det tror jeg også handler om at han viser oss kronikere, at han ikke gir oss opp, som mange andre. Men, verden vil bedras med 3000kr/30 min pr behandling. Klør seg på balla og har matflekker på genseren i tillegg ….. Anonymkode: 939c3...761 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai #3 Skrevet 21. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja, jeg har vært der i januar. Han tok 3000kr/30 min, nå etter mye oppmerksomhet har han økt 1 kons til 4000kr. Lærlingene, gutter i beg av 20 årene som går i praktisk lære hos han, tok tidligere 1000kr/30, nå 2000kr/30 min. Jeg har hatt en kranglete kropp i 30 år og vært hos utallige massører og fysioterapeuter. Dette er ikke noe bedre enn noe annet!! Han tar mer røft i deg med selvsikkerhet, alle får effekt av massasje og endorfiner, og han kan vise til en lang karriere. Han har selvfølgelig opparbeidet seg forståelse for kroppens sammenhenger, bedre enn mange fysioterapeuter. Han kan selvfølgelig ikke garantere at du ikke får plagene tilbake. Jeg opplevde mine 3 behandlinger, og 9000kr fattigere, som helt uten effekt. Mitt råd: gå til en god thai massør for nesten 10% av prisen, det gjør jeg nå, med god effekt. Thai massasje ser på kroppen som helhet. Han har noen suksesshistorier på SoMe, og det tror jeg også handler om at han viser oss kronikere, at han ikke gir oss opp, som mange andre. Men, verden vil bedras med 3000kr/30 min pr behandling. Klør seg på balla og har matflekker på genseren i tillegg ….. Anonymkode: 939c3...761 Fyren er nesten 80 år, så han holder seg godt da, men sjokkerende priser Ts Anonymkode: 7e63c...ae7
Pia1976 Skrevet 12. juni #4 Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (På 21.5.2026 den 20.31): Ja, jeg har vært der i januar. Han tok 3000kr/30 min, nå etter mye oppmerksomhet har han økt 1 kons til 4000kr. Lærlingene, gutter i beg av 20 årene som går i praktisk lære hos han, tok tidligere 1000kr/30, nå 2000kr/30 min. Jeg har hatt en kranglete kropp i 30 år og vært hos utallige massører og fysioterapeuter. Dette er ikke noe bedre enn noe annet!! Han tar mer røft i deg med selvsikkerhet, alle får effekt av massasje og endorfiner, og han kan vise til en lang karriere. Han har selvfølgelig opparbeidet seg forståelse for kroppens sammenhenger, bedre enn mange fysioterapeuter. Han kan selvfølgelig ikke garantere at du ikke får plagene tilbake. Jeg opplevde mine 3 behandlinger, og 9000kr fattigere, som helt uten effekt. Mitt råd: gå til en god thai massør for nesten 10% av prisen, det gjør jeg nå, med god effekt. Thai massasje ser på kroppen som helhet. Han har noen suksesshistorier på SoMe, og det tror jeg også handler om at han viser oss kronikere, at han ikke gir oss opp, som mange andre. Men, verden vil bedras med 3000kr/30 min pr behandling. Klør seg på balla og har matflekker på genseren i tillegg ….. Anonymkode: 939c3...761 Takk for at du deler dine erfaringer, gull verdt da jeg også var spent på om dette faktisk kunne være så bra som man ser på IG.. Fikk bekreftet mistanken min ja. Fy for noen priser. Er disse lærlingene utdannet fysioterapeuter fra før??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå