AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Skrevet 4 timer siden Jeg har en liten balkong som det ikke er sol på, men har verandakasser og plantet påskeliljer og stemorsblomster som trives greit. Hvilke andre blomster? Anonymkode: fd102...ad4
Thorn Skrevet 2 timer siden #2 Skrevet 2 timer siden Jeg pleier å ha lobelia og fuchsia på skyggesiden av huset, de trives veldig bra og blomstrer lenge. Fuchsia trives ikke så godt i regn, så her henger de helt eller delvis under tak. Lobelia tåler regn bedre.
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Thorn skrev (1 time siden): Jeg pleier å ha lobelia og fuchsia på skyggesiden av huset, de trives veldig bra og blomstrer lenge. Fuchsia trives ikke så godt i regn, så her henger de helt eller delvis under tak. Lobelia tåler regn bedre. Jeg leste nettopp at lobelia faktisk trenger litt sol og ikke skal ha helt skygge? Ts Anonymkode: fd102...ad4
klappklapp Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden plantasjen.no har egen søkefunksjon der du kan velge solforhold, full sol, skygge osv.
AnonymBruker Skrevet 53 minutter siden #7 Skrevet 53 minutter siden Hosta trenger ikke sol, men er mer pene blader enn blomst. Men gjør seg fint i bed🌿 Anonymkode: 3c31b...2cb
Thorn Skrevet 45 minutter siden #8 Skrevet 45 minutter siden (endret) AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg leste nettopp at lobelia faktisk trenger litt sol og ikke skal ha helt skygge? Ts Anonymkode: fd102...ad4 Mine har skygge hele dagen, de får kanskje en liten time med kveldssol på de aller lengste dagene. Aldri vært noe problem. Her skriver også et gartneri at lobelia liker skygge. Endret 44 minutter siden av Thorn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå