AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 11:20 #1 Skrevet onsdag kl. 11:20 Har en venn jeg trener en del med. Vi har en god tone oss i mellom og det er alltid hyggelig å trene med han. i stad når vi prata om noe treningsrelatert skrev han plutselig: du har jo en veldig fin kropp, den må man ta godt vare på.. jeg ble litt satt ut..er dette flørting? Anonymkode: 03db1...6f9
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 12:08 #2 Skrevet onsdag kl. 12:08 Det er et kompliment ihvertfall. Anonymkode: d76bc...d17
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:24 #3 Skrevet onsdag kl. 16:24 Et kompliment. Skal gjerne litt mer til før det er flørting…. Litt mer enn en setning, men det kan jo ha vært innledning til en flørt. Anonymkode: 71ed4...acd
AnonymBruker Skrevet i går, 00:24 #4 Skrevet i går, 00:24 Dersom denne vennen er mann, og du kvinne - så «trener» ham med deg fordi han vil i buksene dine. Enkel og elementær allmennkunnskap, som absolutt alle menn kjenner til (minus en del av dustemiklene her på KG). Anonymkode: dc7b6...099 2
AnonymBruker Skrevet i går, 07:55 #5 Skrevet i går, 07:55 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Dersom denne vennen er mann, og du kvinne - så «trener» ham med deg fordi han vil i buksene dine. Enkel og elementær allmennkunnskap, som absolutt alle menn kjenner til (minus en del av dustemiklene her på KG). Anonymkode: dc7b6...099 Mulig han vil det altså. Men vi trener sammen i en spesifikk idrett der vi er partnere og har konkrete mål sammen i konkuranse. At han nå vil i buksene på meg samtidlig er mulig, men det er ikke grunnen til at han trener med meg, vi har trent sammen i noen år. Han er forsåvit også gift, så jeg synes kommentaren var litt rar kanskje.. Anonymkode: 03db1...6f9 1
AnonymBruker Skrevet i går, 08:27 #6 Skrevet i går, 08:27 Du syns det er rart at noen gir deg et kompliment? Anonymkode: d76bc...d17 1
hvalstad45 Skrevet i går, 09:58 #7 Skrevet i går, 09:58 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Dersom denne vennen er mann, og du kvinne - så «trener» ham med deg fordi han vil i buksene dine. Enkel og elementær allmennkunnskap, som absolutt alle menn kjenner til (minus en del av dustemiklene her på KG). Anonymkode: dc7b6...099 Hater slike kommentarer som reduserer menn til vandrende stive kuker som ikke gjør annet enn å tenke fitte. Det er overhodet ikke sant. Jeg trener fast med ulike kamerater, det er helt normalt. TS- han er gift så da kan du jo i hvert fall trygt la det ligge. Jeg tenker en sånn kommentar er hyggelig, litt på kanten, men kan godt være han bare mente det som fakta.
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #8 Skrevet 18 timer siden hvalstad45 skrev (8 timer siden): Hater slike kommentarer som reduserer menn til vandrende stive kuker som ikke gjør annet enn å tenke fitte. Det er overhodet ikke sant. Jeg trener fast med ulike kamerater, det er helt normalt. TS- han er gift så da kan du jo i hvert fall trygt la det ligge. Jeg tenker en sånn kommentar er hyggelig, litt på kanten, men kan godt være han bare mente det som fakta. Jeg lar det selfølgelig ligge. Ble litt satt ut bare, synes det var litt drøyt, men mulig han bare forsøkte å være hyggelig Anonymkode: 03db1...6f9
Runnah Skrevet 15 timer siden #9 Skrevet 15 timer siden Interessant at gift ikke ble nevnt i første innlegget 1 1
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #10 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (På 14.5.2026 den 2.24): Dersom denne vennen er mann, og du kvinne - så «trener» ham med deg fordi han vil i buksene dine. Enkel og elementær allmennkunnskap, som absolutt alle menn kjenner til (minus en del av dustemiklene her på KG). Anonymkode: dc7b6...099 Heldigvis finnes det også voksne menn som etter de har passer verste hormon perioden i ungdommen fint kan ha kvinnelige venner. Det fordummer så enormt med aldri og alltid utsagn, det bør ikke benyttes til noe annet enn spørreundersøkelser. Anonymkode: 5cf60...522
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #11 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (På 14.5.2026 den 2.24): Dersom denne vennen er mann, og du kvinne - så «trener» ham med deg fordi han vil i buksene dine. Enkel og elementær allmennkunnskap, som absolutt alle menn kjenner til (minus en del av dustemiklene her på KG). Anonymkode: dc7b6...099 Riktig, sånn er det bare. Så til Ts, har du aldri vurdert han i den retning? Anonymkode: ccd31...961
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå