Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker å teste azelainsyre, helst serum. Noen som har anbefalinger?

Jeg har hormonell akne (mest på hake), småkviser, samt en del arr etter gammel akne. Har lest at dette kan være hjelpsomt mot å blekne arrene. Erfaringer?

Anonymkode: ec12d...5ee

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har hatt the ordinary, inkey list og common clouds, og av de tror jeg at jeg foretrekker denne:

image.jpeg

Den er enkel å få tak i på H&M, og har grei konsistens. 

Endret av Elle Melle
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk. Glemte å nevne at jeg absolutt ikke tåler hyaluronsyre. Får ekstremt mye kviser av det 😕 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker skinoren som er ganske rimelig. Produktet er reseptbelagt så mann må innom legen. Jeg bruker det grunnet rødhet i huden og sensitivitet. (Rosacea). Bruker en liten ert og produktet tar bittelitt tid å trekke inn, men når det har trukket inn så fungerer det veldig bra.

Jeg liker også the inkey list sitt azelaic acid serum. 

Har prøvd anua sitt serum men det fungerte ikke for meg. 

Anonymkode: fcd87...604

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Får dere noe økt tørrhet i huden? Jeg har ganske tørr hud fra før av. Og har det hatt effekt på å dempe synligheten av arr?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Får dere noe økt tørrhet i huden? Jeg har ganske tørr hud fra før av. Og har det hatt effekt på å dempe synligheten av arr?

Jeg får litt tørrere hud men har ingen utfordringer med det. Bruker gode kremer tilpasset min hud og har en fukt maske. Bruker svært milde rens, fuktighetsgivende toner, også fukt serum før azaleic Acid (Vichy Minéral 89 72H boster serum).

Anonymkode: fcd87...604

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...