Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

jeg har veldig dårlig selvtillit når det gjelder brystene mine. Det er flere problemer som gjør dette

1. de er lavt plassert (og da mener jeg ordentlig lavt, kan forsøke å legge til et bilde som illustrerer)

2. ulik størrelse (tror det er ca. en cupstr)

3. de er side-set (altså at de går ut til sidene i retning)

jeg har på en måte forsonet meg med at de er sånn, men jeg går aldri i trange topper og kjoler. Klær med bånd under brystene passer aldri da mine bryster kommer langt under der klærne skal være. I tillegg kan jeg ikke kjøpe sportsbh eller bralette i vanlig butikk da de ofte er uten justering av stropper og dermed ikke passer (kjøper kun sportsbh på change)

jeg har fått målt meg på Change og har der 65F, men på den største siden bør jeg nok ha 65G da brystet i F flyter ut på siden under armen. På G blir den for stor for det minste brystet. 

pga anatomien har jeg ikke armhulen til å unngå at brystet flyter ut til siden da brystene starter langt under armhulen. 

SÅ mitt spørsmål er om noen har noen tips til BH som både kan hjelpe mot at det største brystet flyter ut på siden? Har sett på BH-er med ekstra side support, men disse er ofte store størrelse fra 80 og oppover og dette blir for stort 

IMG_0098.png

Anonymkode: e6dfb...41e

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke kjøpe 65G og legge en kyllingfilet (altså, ikke mat, men den for å få større pupper, innlegg) i BHen? 

Jeg har også lave og "brede" pupper, bruker alltid pushup med litt padding. 

Anonymkode: 0a738...1da

• Liker 1
Skrevet

Ikke mitt område, men kunne brystreduksjon være noe å tenke på kanskje?? Vet søsteren min gjorde det allerede som 18-19 åring, før hun fikk barn.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Kan du ikke kjøpe 65G og legge en kyllingfilet (altså, ikke mat, men den for å få større pupper, innlegg) i BHen? 

Jeg har også lave og "brede" pupper, bruker alltid pushup med litt padding. 

Anonymkode: 0a738...1da

Min venninne som hadde en hel cup størrelse forskjell fikk gratis operasjon, hun fikk da velge mellom å forstørre den ene eller redusere den andre, hun hadde ganske store og ville ikke promotere skjønnhetsoperasjoner for sine tre døtre, bare få kjøpt seg bh som passet så hun gikk for reduksjon :)

Anonymkode: 76207...624

AnonymBruker
Skrevet

Gå på en skikkelig bh-butikk, så hjelper de deg. Har også fått god hjelp via epost fra underverker.no. change er et hav bedre enn H&M feks, men de er et stykke dårligere enn de virkelig gode butikkene etter min erfaring. Da blir det fort en tusenlapp per bh, men det er jo bedre enn å være misfornøyd med en til 700.

Jeg har også lave bryster og har nå en freya deco som jeg er kjempefornøyd med. Antar du bør kjøpe G og så kjøpe ekstra padding den den som er mindre.

Anonymkode: 41149...a9a

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Gå på en skikkelig bh-butikk, så hjelper de deg. Har også fått god hjelp via epost fra underverker.no. change er et hav bedre enn H&M feks, men de er et stykke dårligere enn de virkelig gode butikkene etter min erfaring. Da blir det fort en tusenlapp per bh, men det er jo bedre enn å være misfornøyd med en til 700.

Jeg har også lave bryster og har nå en freya deco som jeg er kjempefornøyd med. Antar du bør kjøpe G og så kjøpe ekstra padding den den som er mindre.

Anonymkode: 41149...a9a

Hvordan er størrelsene på Freya? Jeg har som sagt 65 F/G fra Change.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Alle har forskjellige str på brystene, og at det tilsvarer en cup et heller ikke unormalt. Du må ha den største cupen. Du kan legge inn padding i den største om det trengs. Du trenger en bh som løfter opp og inn høres det ut som. Prøv deep plunge , kanskje balconette . Jeg hadde gått inn i en undertøysbutikk og bedt om hjelp og prøvd mange til du blir fornøyd. Og ikke vær redd for og være ærlig og vise deg og få hjelp og veiledning . 

Anonymkode: 441db...736

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvordan er størrelsene på Freya? Jeg har som sagt 65 F/G fra Change.

TS

Stort sett en str opp i omkrets og en ned i cup. 70f.  Change har sitt eget system som er vanskelig å oversette. 

AnonymBruker
Skrevet
Einus skrev (10 timer siden):

Ikke mitt område, men kunne brystreduksjon være noe å tenke på kanskje?? Vet søsteren min gjorde det allerede som 18-19 åring, før hun fikk barn.

Puppene er jo ikke spesielt store, hun har stor cup fordi hun er så slank. Tror de færreste 18- 19 åringer har råd til det, det er svinedyrt , men og ts har råd og dette er et større problem enn å finne riktig bh kan jo operasjon være mulig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Puppene er jo ikke spesielt store, hun har stor cup fordi hun er så slank. Tror de færreste 18- 19 åringer har råd til det, det er svinedyrt , men og ts har råd og dette er et større problem enn å finne riktig bh kan jo operasjon være mulig. 

Hun fkk det dekket av staten. Dog er dette lenge siden. Nå er hun over 60.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også en cup størrelse forskjell. I tillegg har brystene ulik form, ser ut som de hører til to ulike personer. Venstre bryst er fast, mindre aerola, og huden er på en måte fast. Det andre brystet er større, dobbelt så stor aerola, huden er løvtynn, og brystet er på en måte litt tubulært. 

Jeg har rett og slett gitt f. Alle menn jeg har vært med har kommentert det, men alle har ville leke, kose, suge, bite, nyte brystene mine. Har aldri fått negative kommentarer heldigvis. Jeg har selvfølgelig kjent på det selv. I 20-årene ble det oppdaget under en annen type undersøkelse og jeg fikk informasjon om at jeg hadde rett på gratis operasjon med så stor størrelsesforskjell. Det er vel 17 år siden nå. Jeg valgte å ikke gjøre noe med det da, men forsøke å jobbe med eget hode, og bruker bher tilpasset det største brystet. 

Nå er jeg 41 år og tenker at jeg kommer til å korrigere de innen jeg er 50 år. Ikke med implantat, men ønsker bruk av eget fett. Vil vente noen år til mtp utvikling av denne typen kirurgi. 

Opplever at tynne bher er de beste, da former skålen seg etter puppen, i stedet for at det minste brystet ikke fyller ut en formpresset skål.

Anonymkode: 6b082...fae

AnonymBruker
Skrevet

Mine er lik de største, men med størrelsesforskjell. 

Screenshot_20260513_225806_Chrome.jpg

Screenshot_20260513_225843_Chrome.jpg

AnonymBruker
Skrevet
Einus skrev (22 timer siden):

Hun fkk det dekket av staten. Dog er dette lenge siden. Nå er hun over 60.

Ok 😅 ja, staten ( Helsenorge ) er ikke så generøse lenger . 

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Mine er lik de største, men med størrelsesforskjell. 

Screenshot_20260513_225806_Chrome.jpg

Screenshot_20260513_225843_Chrome.jpg

Ingen pupper er like på et menneske. Den ene er litt mindre eller større enn den andre.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også forskjell, godt synlig. Det ble til og med kommentert da jeg tok mamografi sist. Hvilket gjør at det ikke frister å gå tilbake der. 

Primadonna har fantastiske BH-er. 

Anonymkode: bbef8...594

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har også forskjell, godt synlig. Det ble til og med kommentert da jeg tok mamografi sist. Hvilket gjør at det ikke frister å gå tilbake der. 

Så teit å kommentere , det er jo helt normalt. 

jeg liker og prima Donna best. Bruker 70f, men den ene passer og i e . 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så teit å kommentere , det er jo helt normalt. 

jeg liker og prima Donna best. Bruker 70f, men den ene passer og i e . 

Ja, jeg synes det var uprofesjonelt og helt totalt unødvendig. Jeg er så gammel at operasjon for brystreduksjon er uaktuelt. Satser på gode BH-er istedet. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvordan er størrelsene på primadonna kontra change?

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.5.2026 den 20.46):

Stort sett en str opp i omkrets og en ned i cup. 70f.  Change har sitt eget system som er vanskelig å oversette. 

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvordan er størrelsene på primadonna kontra change?

TS

Som nevnt over, har aldri klart å oversette helt, men prøv en opp i omkrets og en ned i cup. Noen ganger må man ennå lenger ned i cup. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...