AnonymBruker Skrevet i går, 21:53 #1 Skrevet i går, 21:53 Hei! vil bare høre om noen andre har opplevd dette og tar gjerne mot tips. Merket etter jobb at storetåen min var nummen på siden akkurat som når jeg har hatt bedøvelse i munnen og kjenner det i kinnet etterpå. Var hos legen og fikk bar ebeskjed om at det ikke var farlig og at jeg kunne ta kontakt med fysioterapeut om det var nødvendig. Fant selv ut at det kommer av en nerve under puten av storetåen som på en måte stikker når jeg masserer den… HVA SKAL JEG GJØRE? Er dette normalt?? Anonymkode: 66935...628
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Skrevet 16 timer siden Ikke massere en irritert nerve i alle fall. Du kan teste ut en Ibux. Det vil sannsynligvis gå over av seg selv etter hvert. Har du trange sko? Anonymkode: 40d86...1ae
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hei! vil bare høre om noen andre har opplevd dette og tar gjerne mot tips. Merket etter jobb at storetåen min var nummen på siden akkurat som når jeg har hatt bedøvelse i munnen og kjenner det i kinnet etterpå. Var hos legen og fikk bar ebeskjed om at det ikke var farlig og at jeg kunne ta kontakt med fysioterapeut om det var nødvendig. Fant selv ut at det kommer av en nerve under puten av storetåen som på en måte stikker når jeg masserer den… HVA SKAL JEG GJØRE? Er dette normalt?? Anonymkode: 66935...628 IKKE masser nerven! Prøv feks voltaren og paracet, jeg har en del nerver som skaper trøbbel, og noe skader, og behandlerene mine sier IKKE rør eller gni en sår nerve. Legg foten i varmt vannbad feks, det lindrer hos meg. Anonymkode: 57c8b...c1f 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Skrevet 16 timer siden Paracet gjør ingenting for dette. Det er kun smertestillende og TS har ikke smerter. Varme på et nyoppstått problem er like dumt som massering. Da må man heller bruke is. Anonymkode: 40d86...1ae 1
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Paracet gjør ingenting for dette. Det er kun smertestillende og TS har ikke smerter. Varme på et nyoppstått problem er like dumt som massering. Da må man heller bruke is. Anonymkode: 40d86...1ae Tusen takk for svar!☺️ Men trenger jeg være bekymret? Anonymkode: 66935...628
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tusen takk for svar!☺️ Men trenger jeg være bekymret? Anonymkode: 66935...628 Det er jo ikke farlig, som legen sa. Nerva er irritert, sannsynligvis går det over igjen. Hvis du har trange sko så bør du bytte de ut. Anonymkode: 40d86...1ae 2
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Skrevet 4 timer siden Deler av min storetå var også nummen i noen måneder. Jeg hadde pirket en del på noe tørr hud ved neglen der da så jeg antok egentlig bare at det var pga det. Det gikk iallfall over av seg selv og nå er den helt normal Anonymkode: 71dd8...00a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå