AnonymBruker Skrevet 12. mai #1 Skrevet 12. mai Jeg har montert opp ett garderobeskap med 2 skyvedører. Men på den ene siden ble det stor glippe. Noe har jeg gjort feil. På dørene er det en side med hjul og motsatt side ett klikk system. Jeg hadde hjul øverst på begge skyvedører og klikkbart system nederst. Kanskje det burde ha vært hjul øverste på en dør og hjul nederst på andre dørene og motsatt med klikkbart system? Jeg skjønner iallefall ingenting 😌 Anonymkode: 75e3a...689
AnonymBruker Skrevet 12. mai #2 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har montert opp ett garderobeskap med 2 skyvedører. Men på den ene siden ble det stor glippe. Noe har jeg gjort feil. På dørene er det en side med hjul og motsatt side ett klikk system. Jeg hadde hjul øverst på begge skyvedører og klikkbart system nederst. Kanskje det burde ha vært hjul øverste på en dør og hjul nederst på andre dørene og motsatt med klikkbart system? Jeg skjønner iallefall ingenting 😌 Anonymkode: 75e3a...689 Anonymkode: 75e3a...689
spinner Skrevet 13. mai #3 Skrevet 13. mai Vanskelig å forstå hva du mener, men hvis det gjelder skapet på bildet får du kanskje bedre svar ved å skrive Jysk ikke IKEA 6 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. mai #4 Skrevet 14. mai Har du fulgt anvisningene da? Siden du ikke engang vet om du har montert hjulene på riktig sted? Anonymkode: 5c6df...3d2 1
AnonymBruker Skrevet 14. mai #5 Skrevet 14. mai Har du sjekket om gulv eller tak er skjevt? Anonymkode: a158c...319
AnonymBruker Skrevet 14. mai #6 Skrevet 14. mai AnonymBruker skrev (På 12.5.2026 den 21.39): Jeg har montert opp ett garderobeskap med 2 skyvedører. Men på den ene siden ble det stor glippe. Noe har jeg gjort feil. På dørene er det en side med hjul og motsatt side ett klikk system. Jeg hadde hjul øverst på begge skyvedører og klikkbart system nederst. Kanskje det burde ha vært hjul øverste på en dør og hjul nederst på andre dørene og motsatt med klikkbart system? Jeg skjønner iallefall ingenting 😌 Anonymkode: 75e3a...689 Du må følge bruksanvisningen, ts. Og om du ikke er sikker på om du har fulgt den så må du demontere. Anonymkode: 378d7...89d 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai #7 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (På 12.5.2026 den 21.39): Jeg har montert opp ett garderobeskap med 2 skyvedører. Men på den ene siden ble det stor glippe. Noe har jeg gjort feil. På dørene er det en side med hjul og motsatt side ett klikk system. Jeg hadde hjul øverst på begge skyvedører og klikkbart system nederst. Kanskje det burde ha vært hjul øverste på en dør og hjul nederst på andre dørene og motsatt med klikkbart system? Jeg skjønner iallefall ingenting 😌 Anonymkode: 75e3a...689 Den ene skyvedøra skal gå bak den andre, så det skal være en stor glippe. Monteringsanvisningene er veldige klare og tydelige. Anonymkode: fc213...f13
AnonymBruker Skrevet 16. mai #8 Skrevet 16. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Den ene skyvedøra skal gå bak den andre, så det skal være en stor glippe. Monteringsanvisningene er veldige klare og tydelige. Anonymkode: fc213...f13 Mener IKEA har noen endestykker som skal monteres. De skjuler glipen. Men usikker på hvilket skap TS har, siden vedkommende linker til Jysk. Anonymkode: 09dad...a90 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå