Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har montert opp ett garderobeskap med 2 skyvedører. Men på den ene siden ble det stor glippe. Noe har jeg gjort feil. På dørene er det en side med hjul og motsatt side ett klikk system. Jeg hadde hjul øverst på begge skyvedører og klikkbart system nederst. Kanskje det burde ha vært hjul øverste på en dør og hjul nederst på andre dørene og motsatt med klikkbart system? Jeg skjønner iallefall ingenting 😌

Anonymkode: 75e3a...689

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har montert opp ett garderobeskap med 2 skyvedører. Men på den ene siden ble det stor glippe. Noe har jeg gjort feil. På dørene er det en side med hjul og motsatt side ett klikk system. Jeg hadde hjul øverst på begge skyvedører og klikkbart system nederst. Kanskje det burde ha vært hjul øverste på en dør og hjul nederst på andre dørene og motsatt med klikkbart system? Jeg skjønner iallefall ingenting 😌

Screenshot_20260512_213504_Chrome.jpg

Skrevet

Vanskelig å forstå hva du mener, men hvis det gjelder skapet på bildet får du kanskje bedre svar ved å skrive Jysk ikke IKEA

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Har du fulgt anvisningene da? Siden du ikke engang vet om du har montert hjulene på riktig sted? 

Anonymkode: 5c6df...3d2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du sjekket om gulv eller tak er skjevt? 

Anonymkode: a158c...319

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.5.2026 den 21.39):

Du må følge bruksanvisningen, ts. Og om du ikke er sikker på om du har fulgt den så må du demontere. 

Anonymkode: 378d7...89d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.5.2026 den 21.39):

Den ene skyvedøra skal gå bak den andre, så det skal være en stor glippe. Monteringsanvisningene er veldige klare og tydelige. 

Anonymkode: fc213...f13

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Den ene skyvedøra skal gå bak den andre, så det skal være en stor glippe. Monteringsanvisningene er veldige klare og tydelige. 

Anonymkode: fc213...f13

Mener IKEA har noen endestykker som skal monteres. De skjuler glipen.

Men usikker på hvilket skap TS har, siden vedkommende linker til Jysk.

Anonymkode: 09dad...a90

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...