AnonymBruker Skrevet i går, 19:11 #1 Skrevet i går, 19:11 Tørkestativet i hagen brakk, og vi må åpenbart ha et nytt. Et sånt som du fester i bakken og som står ute hele året. Ser det er en jungel, og med svært ulike priser. Er det noen som har et å anbefale? Er det verdt det å betale 2000kr for et fra Jernia? Jeg blir skeptisk når enkelte koster 350kr… Anonymkode: 2ef97...d7e
enkefru Skrevet 23 timer siden #2 Skrevet 23 timer siden Vi kjøpte et ganske dyrt et i sin tid, til huset vi hadde før, syntes de rimeligste var skranglete og så for meg at de ikke ville holde så lenge. Endte derfor med et litt dyrere som man slår opp som en enkel parasoll/paraply, og som dermed er enkel å slå sammen når meldt ruskevær etc. vel verdt pengene sine!
Mandagsunge Skrevet 23 timer siden #3 Skrevet 23 timer siden Akkurat DENNE innretninga hadde eg betalt premiumversjonen for. Dei skal tole vêr og vind utan å bli bøygd av ledd eller nedrusta. 3
aksase Skrevet 23 timer siden #4 Skrevet 23 timer siden Min erfaring med andre ting, det er at Jernia tar litt for godt betalt for ting av en kvalitet som er billigere andre steder. Altså, Jernia selger bra ting, så vidt jeg vet, men tilsvarende kvalitet er ofte billigere andre steder. Sjekk byggevarekjeder som Byggmakker, Hjem & Fix, Montèr, Megaflis eller kanskje ditt lokale hagesenter. 350,- er så billig at kvaliteten kan være tvilsom, men ikke godt å vite. Kanskje er det godt nok. Jeg vet ikke.
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #6 Skrevet 23 timer siden enkefru skrev (29 minutter siden): Vi kjøpte et ganske dyrt et i sin tid, til huset vi hadde før, syntes de rimeligste var skranglete og så for meg at de ikke ville holde så lenge. Endte derfor med et litt dyrere som man slår opp som en enkel parasoll/paraply, og som dermed er enkel å slå sammen når meldt ruskevær etc. vel verdt pengene sine! Nå ser det ut til at også de billigste kan slås sammen som en parasoll… Jeg er også villig til å betale ekstra for kvalitet på tørkestativ, men jeg er usikker på hva jeg egentlig betaler for/hvor jeg skal kjøpe. Anonymkode: 2ef97...d7e
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #7 Skrevet 23 timer siden Hvordan har dere festet det? Jordspyd? Støping? Anonymkode: 2ef97...d7e
enkefru Skrevet 23 timer siden #8 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nå ser det ut til at også de billigste kan slås sammen som en parasoll… Jeg er også villig til å betale ekstra for kvalitet på tørkestativ, men jeg er usikker på hva jeg egentlig betaler for/hvor jeg skal kjøpe. Anonymkode: 2ef97...d7e Det var virkelig solid det vi kjøpte… en kunne se det med det blotte øyet at det var sterkere (kraftigere stamme, tykkere snorer, og skikkelig materiale) rett og slett. Ville ikke tvilt, men sjekk litt rundt, jernia ligger ofte litt høyere i pris enn andre
moomino Skrevet 23 timer siden #9 Skrevet 23 timer siden Vi vurderer å bygge et i treverk nå. Syns de som ser ut som omvendt paraply har blitt så spinkle i forhold til det en fikk før 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå