AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #21 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (På 12.5.2026 den 19.20): Hvilket syns dere er finest? Kom gjerne med andre forslag også! Eline Leah Elsa Iris Ines Ellinor Mille Thelma Elina Anonymkode: 9ed9a...804 Thelma var fint! Anonymkode: efc2f...bec
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #22 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (På 12.5.2026 den 19.20): Hvilket syns dere er finest? Kom gjerne med andre forslag også! Eline Leah Elsa Iris Ines Ellinor Mille Thelma Elina Anonymkode: 9ed9a...804 Jeg har ei Elsa selv. Elsker det navnet, både med A og E på slutten. syntes også Ellinor av dine er veldig fine. hva med Elena? Anonymkode: 585b3...cbf
Hulderen Skrevet 11 timer siden #23 Skrevet 11 timer siden Jeg liker best Eline og Ellinor av de på lista. Thelma, Ines og Mille liker jeg minst.
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #25 Skrevet 11 timer siden Liker Eline og Elina best Anonymkode: 3bac8...6ca
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #26 Skrevet 11 timer siden Reidun, Bjørg, Torhild, Hjørdis, Monica, Berit, Wenche Anonymkode: 89291...962
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå