AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:01 #1 Skrevet tirsdag kl. 17:01 Han hevder han er switch, vi har delt litt tanker rundt det seksuelle. Og han sier han liker å være sub til tider. Jeg har ikke vært med menn som ønsker dette og vet egentlig ikke om det tenner meg. Jeg liker selv å være sub (kvinne) og har egentlig aldri opplevd noe behov for å være dominant i en seksuell relasjon. Kan være jeg har internalisert dette, men jeg har aldri hatt en fantasi om å dominere. Har noen lyst til å dele tanker/erfaringer rundt dette? Anonymkode: b2ed6...ca2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 17:08 #2 Skrevet tirsdag kl. 17:08 Jeg føler det samme som deg. Men et par ganger i året kliner jeg til med litt pisk og dominant atferd. Og gudbedre som han liker det. Jeg gjør det fordi jeg elsker ham, og ser nytelsen hans. Anonymkode: 8f2a6...1a4 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:00 #3 Skrevet tirsdag kl. 20:00 Jeg (mann) er også litt switch. Jeg kan tenne på å bli satt i "bur" og teaset slik at kuken presser på i buret. Jeg kan også tenne på tanken om at hun har en annen mer velutstyrt i sengen mens jeg sitter innelåst. I tillegg kan jeg fantasere om lett BDSM. Dette er dessverre ikke noe jeg tør foreslå for min kjæreste. Tror ikke det ville bli tatt godt i mot. Anonymkode: ef559...e1e 2
Snok1 Skrevet tirsdag kl. 20:31 #4 Skrevet tirsdag kl. 20:31 Jeg switcher gjerne, men jeg er stort sett alltid aktiv. Hun kan altså bruke meg og binde meg, men oftest er det jeg som initierer dette. Vi er veldig i flyt begge to, så dette er vår dynamikk idag. Om seks måneder kan den ha forandret seg. Det er deilig å være hverandres vitner på denne reisen i hedonistisk nytelse. 1
Doolittle Skrevet tirsdag kl. 22:14 #5 Skrevet tirsdag kl. 22:14 Jeg er switch og jeg trenger ikke at hun dominerer meg på noen måte, bare at hun innimellom tar styringa og initiativet. Hun kan godt kjøre full dominatrix om hun vil det altså, men det trengs egentlig ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå