Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, 

Er det noen her som har brukt progesteron (f.eks utrogestan) pga SA? 
Når har dere begynt på det? Ved positiv test eller etter eggløsning?🌸

Anonymkode: 6dca2...6eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukt det ved ivf. Startet samme dag som egguttak. Eller noen dager før innsett ved fryseforsøk. 

Skrevet

Har prøvd det både under naturlige forsøk og ved ivf. Selv om jeg ikke har progsteron mangel. 

Ved naturlige forsøk begynte jeg ca 3 dager etter eggløsning.

Anonymkode: 87382...c62

Skrevet

Jeg har. Begynte ved positiv test, evnt etter 5 dager etter positiv EL-test. Brukte vagiatorer.

Anonymkode: 63680...090

Skrevet

3 dager etter eggløsning :) god erfaring med det 🙏

Anonymkode: 25f00...989

Skrevet

Ts her: Tusen takk for svar! 
Jeg har prøvd det to ganger ved positiv test uten hell, men forstår det er mange som bruker det 3 dager etter eggløsning. Vet noen hvorfor man blir anbefalt ulike tidspunkter?😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Ts her: Tusen takk for svar! 
Jeg har prøvd det to ganger ved positiv test uten hell, men forstår det er mange som bruker det 3 dager etter eggløsning. Vet noen hvorfor man blir anbefalt ulike tidspunkter?😊

Jeg fikk det pga kort lutealfase. Begynte å spotte fra dag 10 og da er ikke det sikkert egget rekker å feste seg.

Anonymkode: 25f00...989

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal begynne på det denne syklusen. Er veldig spent. Jeg har hatt en SA og tror det kan hjelpe å holde.

Anonymkode: 3cb28...4a3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg skal begynne på det denne syklusen. Er veldig spent. Jeg har hatt en SA og tror det kan hjelpe å holde.

Anonymkode: 3cb28...4a3

Vet du når du skal begynne på det?😊

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo for sent å begynne ved eventuelt positiv test. Du må begynne et par dager etter eggløsning. 

Anonymkode: 09c5f...413

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Det er jo for sent å begynne ved eventuelt positiv test. Du må begynne et par dager etter eggløsning. 

Anonymkode: 09c5f...413

Det er så dumt at jeg har fått beskjed om å begynne ved positiv test. 5 spontanaborter, noe som er helt forferdelig. Må nok bare starte tidligere. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...