Gå til innhold

Cato-senteret erfaringer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har hatt noe opphold der? Trivdes du? Hvordan var dagene? 

Anonymkode: aba99...ea6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke jeg men har en søster som har hatt noen runder der. Det gjorde underverker både innvendig og utvendig. Hun stortrivdes.

Anonymkode: 1a1c2...a16

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært der, på arbeidsrettet rehabilitering. For min del var det helt krise å være der og formen ble sterkt forverret etter oppholdet. I ettertid tenker jeg og ny fastlege at jeg ble henvist til feil type rehabilitering, burde vært på medisinsk i stedet for arbeidsrettet. Ble henvist dit av en lege som ikke kjente meg eller diagnosebildet mitt særlig godt.

Kort oppsummert: Fikk aldri innkalling til første dag med tester (svikt fra cato senteret), fikk ikke tilpasset mat etter mitt behov selv om jeg meldte fra om behov både før jeg kom dit, og på de første dagene av oppholdet. Så jeg fikk ikke mat utover grønn salat og brød de første dagene - og fikk svidd, smakløs og proteinfattig mat da kjøkkenet etter en drøy uke begynte å lage mat til meg (systemsvikt og kommunikasjonsvikt cato s.), resten av oppholdet var utelukkende bootcamp med fokus på trening-trening-trening. Og litt mer trening. Det var flere med Long covid som var der, og de ble oppfordret til trening, trening, trening de også. Det var flere tilfeller av besviming, nestenulykker og en måtte også hentes av ambulanse grunnet et illebefinnende på trening. Positivt med stedet: omgivelsene utenfor, det er flotte turområder og badested ikke altfor langt unna. Nydelig på varme måneder.

Kjenner en som har vært der på medisink rehab, hun var strålende fornøyd og hadde en helt annen opplevelse.

Anonymkode: 29a99...72a

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...