AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Skrevet 18 timer siden Jeg er på en måte "sub" i den forstand at jeg liker at han tar styringa i senga. Jeg liker sex, jeg får orgasme og jeg tenner lett. Jeg har også en samboer som tar styring og vil ha det sånn, så på den måten er vi match. Jeg blir revet med, men det kan innimellom hende at jeg blir sittende litt forfjamsa (bruker noen det ordet lenger?). Hva skjedde nå, liksom? Det sies at ting skal "snakkes om" og samtykke skal gis, men samtidig er det vel sånn at når ting over tid er blitt en del av en felles seksualitet, uten at det er bestridt, må det forutsettes at ting er greit. Hva tenker andre? Anonymkode: a66aa...6cf 1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Skrevet 16 timer siden Jeg tenker det samme som deg. Hatt min partner i 30 år, vet godt hvor grensene går og hva han utstråler. Jeg vet feks at han liker at jeg tar på han mens han sover, slik at han våkner. Ikke noe man bør gjøre med en ons. Anonymkode: 1791b...7b7 1 1
SlemUlv Skrevet 14 timer siden #3 Skrevet 14 timer siden Hos oss har vi snakket om hvor grensene går, sånn at vi begge holder oss innenfor grensene våre. Hva som skjer innenfor disse grensene, er mer flytende. Om noe ikke føles ok, snakkes det om når dette oppdages og settes muliges opp som en grense. Vi har vært sammen i 15 år. 1 1
Even Tuell Skrevet 12 timer siden #4 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg er på en måte "sub" i den forstand at jeg liker at han tar styringa i senga. Jeg liker sex, jeg får orgasme og jeg tenner lett. Jeg har også en samboer som tar styring og vil ha det sånn, så på den måten er vi match. Jeg blir revet med, men det kan innimellom hende at jeg blir sittende litt forfjamsa (bruker noen det ordet lenger?). Hva skjedde nå, liksom? Det sies at ting skal "snakkes om" og samtykke skal gis, men samtidig er det vel sånn at når ting over tid er blitt en del av en felles seksualitet, uten at det er bestridt, må det forutsettes at ting er greit. Hva tenker andre? Anonymkode: a66aa...6cf Jeg tenker at samsykke i et forhold er en slags kontinuerlig greie. En forsiktig kontinuerlig greie. Man gjør ting med hverandre, prøver seg fram, ser og følelser på responsen. Er det en god respons, fortsetter man ... er det ikke en positivt respons, backer man av. Klart, det funker bare om man ikke gir falske signaler. Er man tilsynelatende med på ting som egentlig ikke er greit, så er det vanskelig for den andre å catche at det problematisk. Man skal være var på fravær av positiv respons, men om man det blir vanskelig om å tolke om man gir "falske" signaler. Det skal aldri forutsettes at ting er greit, selv i et etablert forhold. Men det er klart at når man blir mer kjent, så blir også "menyen" eller "reportoaret" etablert. Eventuelt nye ting må prøves ut, men det er nok ganske så vanlig at "det som alltid har vært greit" fremdeles er greit. Jeg er avhengig av, og forventer, at min partner sier i fra om en ting vi gjør ikke lengre er greit. Om hun alltid har likt X, så forventer jeg at X er greit. Det er X hun liker.... ... men om hun ikke liker X lenger, er jeg avhengig av og foventer at hun sier i fra. Ikke overtenk. Kommuniser Kommuniser til parnter at at det han/hun gjør, FREMDELES er godt.
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Skrevet 12 timer siden Bruk tydelige stopp-ord. Anonymkode: af8b5...a3b 2
AnonymBruker Skrevet 47 minutter siden #6 Skrevet 47 minutter siden Første gang vi hadde analsex bare gjorde han det. Vi hadde hatt sex en lang morgen, han tok på mer glid og så bare gjorde han det. Jeg var overraska, men det var ikke vondt eller vanskelig og deretter var det bare "go with the flow". Vi snakka ikke om det etterpå, det bare ble en del av repertoaret. Jeg hadde jo fingra han før, uten å spørre, men det er jo noe annet? En annen gang var vi sammen i dusjen etter sex. Han ba meg gå ned på kne og jeg trodde han ville ha meg til å suge ham, men så tissa han på meg. Det endte med et heftig stående knull. Jeg tente på settingen, men - altså: "Hva skjedde nå, liksom?". Anyway, hvis det hadde vært meg det sto på, ville vi jo aldri ha utforska nye ting. Anonymkode: a66aa...6cf
AnonymBruker Skrevet 33 minutter siden #7 Skrevet 33 minutter siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Bruk tydelige stopp-ord. Anonymkode: af8b5...a3b Ganske utrolig at ikke det eldste og beste trikset i boka er allemannseie. Så klart avtaler man et stopp-ord, slik at man alltid har en mulighet til å velge hva man vil være med på. Anonymkode: 3802f...497
AnonymBruker Skrevet 12 minutter siden #8 Skrevet 12 minutter siden Men noen ganger kan tenninga ligge i å ikke ha et stopp-ord. Det at mannen bestemmer og tar styringa. Klart det krever mye tillit. Men når jeg merker at det skjer, blir jeg kåtest og da blir orgasmene sterkest. Etterpå blir det litt kaos i hodet. Hvordan endte vi DER, liskom. Anonymkode: a66aa...6cf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå