Gjest Zalomine Skrevet 27. november 2002 #21 Del Skrevet 27. november 2002 10. Å kunne handle julegaver uten å tenke på penger Jeg vil, jeg vil, jeg vil! Men jeg får det ikke til! (har ikke kjøpt en eneste julegave enda, det MÅ vente til etter 12. desember, for først da er det lønn, og for øyeblikket eksisterer kanpt penger til mat etter at regningene er betalt, julegaver må vente... Men, jeg er nå glad for at jeg har noen å kjøpe julegaver til jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 27. november 2002 #22 Del Skrevet 27. november 2002 Koselig tråd, Milla! Her er noen av tingene som gjør meg glad: 1. Å være forelsket i den samme, skjønne mannen etter 21 år - og at det er gjensidig... 2. Tre kjempekjekke og fine sønner 3: Et hus som jeg stortrives i og som er mitt hjem! 4: En arbeidsplass jeg ikke ville vært foruten! 5: Verdens beste sjef som er glad i meg og sier at hun trenger meg! 6: Kolleger som setter pris på meg og den jobben jeg gjør - og som kan si det! 7: Gode venner og en skikkelig fest en gang i blant - eller bare en god prat 8: Å få kaffe servert på sengen HVER lørdag og søndag morgen av min kjære! 9: Sommerferie på båten vår, helst tre uker og sammen med masse gode venner 10: Kald øl og beina på bordet når det er fredag og helg! Nå er det snart helg, kald øl og julebord sammen med gode venner og min flotte mann - så hva mer kan man forlange? Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Dings Skrevet 27. november 2002 #23 Del Skrevet 27. november 2002 Fredagsbarn; enig med deg: det viktigste er å ha noen å kjøpe til! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 27. november 2002 #24 Del Skrevet 27. november 2002 Jeg er glad..: - Når noen forteller meg at de er glad i meg - Positive mennesker - En kopp te tidlig på morgenkvisten - Når jeg mestrer noe - Ett fruktfat med ulike eksotiske frukter - At Norge er ett fritt land - At jeg har evnen til å leve livet og kose meg - Når noen andre har det bra - En herlig sommerdag med sol og fint vær - For at jeg er den jeg er! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 27. november 2002 #25 Del Skrevet 27. november 2002 Hmm, dette blir ikke lett... Jeg er glad -fordi jeg vet jeg er høyt elsket av mannen min -fordi jeg har tre deilige unger! -når huset er vasket fredagsformiddag, og vi kan bare kose! -generellt glad når vi koser, uansett grunn... -når jeg får koselige tekstmeldinger av vennene mine -når jeg får noe godt å spise(noe skikkelig good mat!) -kl. 9 hver morgen, for da får jeg min første røyk og tekopp... -når jeg vet det kommer penger på konto i morgen, så det er bare idag jeg ikke kan kjøpe noe... -når jeg hører god musikk -når det plutselig dukker opp en søt mail fra kjæresten ...mange andre ting også, er det lov å skrive mange lister?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 27. november 2002 #26 Del Skrevet 27. november 2002 1. Når guttungen i halvsøvne mumler "Glad i deg Mamma" idet jeg stryker ham over kinnet 2. Å våkne klokka fem om morran, bare for å innse at jeg kan sove to timer til. 3. Å finne ut at jeg har fått inn 2000 i lønning når jeg ringer kontofonen fra butikken for å sjekke om jeg har råd til middag. 4. Første natt i nyvasket mykt sengetøy som er 10 år gammelt. 5. Robbie Williams' "Feel" 6. Guttungens tegninger. 7. Å finne en liten vanilieis som har stukket seg vekk i frysern 8. Filmmusikken til Braveheart og Piano 9. Å kunne kjøpe en gave til guttungen uten å måtte finne noe billig. 10. Å slå på tv'n når jeg kjeder meg og se at det akkurat begynner en episode av Charmed. Som jeg ikke har sett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 27. november 2002 #27 Del Skrevet 27. november 2002 Så koselig tråd!! :D Henger meg på jeg og, men jeg kan ikke love at det jeg skriver nå er det jeg mener i morra... Hva som gjør meg glad varierer med været, hehe.. Men i DAG gjør dette meg glad: 1. Mail fra en venn jeg ikke har hørt fra på lenge (Hadde vært enda koseligere med litt mer tekst, da... :blunke: ) 2. Barna på jobben som kommer og kaster seg rundt meg når jeg kommer på jobb om morgenen 3. Komplimenter for hvordan jeg er eller noe jeg har gjort 4. Vennlige smil fra ukjente 5. Tanken på at jeg har gode venner som er glad i meg for den jeg er 6. Å bli kjent med nye folk og finne tonen 7. At jeg er forholdsvis frisk til tross for mye dritt.. 8. At jeg fortsatt har holdt meg på "vil fortsette å leve" til tross for alt som har skjedd det siste året 9. At jeg har en god jobb og tjener egne penger 10. At jeg faktisk kan gjøre som jeg selv vil fordi det er mitt liv jeg lever og ingen andres!! Koz, Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Skrevet 28. november 2002 #28 Del Skrevet 28. november 2002 1: Vennene mine gjør meg glad 2. At cet går bra med/for venner og familie 3. Lange varme sommernetter 4. Å alltid ha penger til det jeg trenger og mere til 5. HELG 6. Å være ferdig med husvask 7. Å se naturen våkne til liv om våren 8. The Ketchup song (jeg blir faktisk glad av den jeg også) 9. Når jeg klarer å hjelpe noen som ber om hjelp 10. Å merke at jeg hele tiden utvikler meg som menneske + en hel masse mer selvfølgelig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trifolii Skrevet 28. november 2002 #29 Del Skrevet 28. november 2002 Min tur. Skal tro om jeg klarer å stoppe på 10... 1. At vi lever i et land hvor vi har det ufattelig godt!! 2. At Trifoli-mannen elsker meg. (For det sier han at han gjør ) 3. At jeg har gode venner og familie og svigerfamilie som bryr seg om meg. 4. At skolen snart er slutt, og jeg skal flytte sammen med Trifolii-mannen igjen, gifte meg, og forhåpentligvis få barn ganske snart. 5. Fin musikk. (Gjerne mens jeg danser med Trifolii-mannen) 6. God helse. 7. At jeg er fornøyd med utdannelsa mi, og trolig har ordna meg jobb!! 8. Reflekterte mennesker som har noe mellom øra, og som er tolerante overfor de som ikke er helt som dem. 9. At været og årstidene varierer. 10. Vakker natur. Og å ha mulighet til å være ute i den. Og masse masse mer!!! Trifolii Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suzie Skrevet 28. november 2002 #30 Del Skrevet 28. november 2002 En fin ting å reflektere over innimellom.... 1. Når sønnen min sier : "elsker du meg du mamma?" 2. At jeg er gift med verdens beste mann. 3. Når jeg får gode karakterer på ting jeg har jobbet hardt med. 4. Når jeg er på familieselskap. 5. Når jeg får mail eller post fra venner som det er lenge siden jeg har hørt fra. 6. Når jeg har penger til å kjøpe nok et par skotøy med høge hæler. 7. Når jeg sitter på kafè med mine nærmeste og løser verdensproblemer. 8. Når jeg leser en god bok som jeg blir hekta på. 9. Når jeg ser et superbra stykke på teater. 10. Når våren kommer og dagene blir lengre (ååå så mørkt det er for tida...) suzie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klara Skrevet 28. november 2002 #31 Del Skrevet 28. november 2002 hm, smart å tenke på av og til, hva som gjør en glad. Jeg er den første til å innrømme at jeg er altfor pessimistisk. Men prøver å finne hverdagsgledene og positiviteten, helt sant! :D Men tror jeg må ta listen litt sånn hulter til bulter....: 1. Tindrende klart, turkisblått, varmt SJØvann, altså når jeg kan hive meg i de greske bølgene og leke sel... *ahhh vann o plaskelykke* 2. Den klare høstlufta kombinert med første dag med ny høyhalset, litt tykk genser *herrrlig fresht* 3. Lyden av en malende pusekatt og bildet jeg får i hodet når jeg ser for meg en katt som tror den er apekatt og klatrer i stueplantene så de velter *fniiis* 4. Når jeg tenker på at jeg og samboeren er glade i og snille med hverandre og har tenkt å fortsette på det viset *sukk, priviligert nå* 5. Når jeg får til ting jeg har strevd med på jobb og så sier alle at det var kjempebra *yesss!* 6. Sitte rundt et langbord med god mat og gode venner i timesvis og snakke og le *sucker for food and friendship* 7. Når de menneskene jeg er glade i har det veldig godt i sine liv *dyp glede* 8. Når sola skremmer bort skyene likevel og varmer meg *værsyk* 9. "Been caught steeling" av Jane's Addiction (vet den er gammel, men den er gooood! Og mye annen musikk også selvsagt) *music is the universal language* 10. Dobbel caffe latte på Kaffebrenneriet de gangene det redder dagen *av og til er det bare så enkelt* :D Åh nei, jeg glemte de nyvaskede klærne! DET er godt det, lukten og følelsen når man henger nyvaskede klær til tørk, aller helst ute i varm sommervind... *mmmmmmmmmmm* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shantee Skrevet 28. november 2002 #32 Del Skrevet 28. november 2002 Dette gjør meg glad - når noen jeg ikke har sett på lenge kommer hjem - et godt resultat på en prøve - de dagene jeg slipper å tenke på skolen - ferie - komplimenter/ros - hyggestund sammen med venner - koselige stunder sammen med familien - positive tanker om fremtiden - gode minner - at vi lever i et land der vi slipper å tenke på å bli bombet når vi er på busser og andre offentlige steder, slipper å leve oppi krig og fattigdom, slipper å bekymre oss for hva morgendagen vil bringe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosepia Skrevet 28. november 2002 #33 Del Skrevet 28. november 2002 Hmm.. vanskelig å velge ut 10 ting som gjør meg glad... 1. Å våkne opp ved siden av kjæresten min hver morgen 2. Få se familien min (de bor nemlig nordpå) 3. Få følge med hvordan det går med den stadig voksende magen til min beste venninne. (Dessverre bor også hun nordpå) 4. Kunne få sitte hjemme om kveldene med håndarbeid 5. Fridager sammen med kjæresten min! 6. Piano og sangtimene på skolen 7. Vite at vi ikke behøver å snu hver eneste krone 8. Å bade i sjøen om sommeren 9. Få skryt på jobb/skole når jeg har gjort noe bra 10. Kosekveld i sofaen sammen med kjæresten og en god rødvin Ikke nødvendigvis i den rekkefølgen... Også er det så mye mer jeg gjerne skulle hatt med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rulle Skrevet 28. november 2002 #34 Del Skrevet 28. november 2002 - Familien min.... - Mine høyt elskede venner... - Kosetrynevuffeluffen OlleBollegutten - Bøker, masser av bøker... - Å vite at jeg kan hjelpe andre, og at andre også stiller opp for meg. - Time etter time på kaffebar med bestevenninne (Portofino, eller Vågen Fetevare, eller Aroma, eller.... osv...) - Stedet hvor min far vokste opp *sukk* - Kakao + teppe + sofa + dundynesokker + gob bok/venninnebesøk/god film... - En real shoppingrunde... - Å kunne glede andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Brunhilde Skrevet 28. november 2002 #35 Del Skrevet 28. november 2002 Jeg blir glad av mange ting... - fordi kjøkkenskapene mine er ryddet - fordi jeg har et barn jeg elsker (og som elsker meg) - fordi jeg har huset fullt av dyr - fordi jeg HAR et hus - fordi jeg har venner - fordi jeg har familie - fordi det snart er jul - fordi jeg kan drikker et glass vin - fordi jeg har gjort rent - jeg er glad fordi livet er verd å leve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille-Meg84 Skrevet 29. november 2002 #36 Del Skrevet 29. november 2002 1. Familien min 2. Vennene mine 3. Røyken min... 4. Levende lys 5. Vakre øyne... 6. God mat 7. Roser 8. Kjærtegn 9. Stjernehimmel 10. Cola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 29. november 2002 #37 Del Skrevet 29. november 2002 Det gjør meg glad når samboeren min gjør noe for meg som jeg ikke trodde/forventet at han skulle gjøre. Det gjør meg glad når jeg ser at barna mine trives og er fornøyde med dagen. Det gjør meg glad når jeg får til noe jeg trodde var umulig. (jeg tror ofte det er umulig.....) Musikk gjør meg glad. Fengende musikk!! Dans gjør meg glad. Jeg blir glad av å danse. Det gjør meg glad når jeg endelig får råd til å kjøpe det jeg har spart til. Å kjøpe ting til barna gleder meg uendelig!! Se noe morsomt på tv gjør meg glad Å ha det rent, ryddig og pent i huset gjør meg VELDIG glad. (Nesten en umulighet med barn i huset....) Vennene mine gjør meg glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Arwen~ Skrevet 1. desember 2002 #38 Del Skrevet 1. desember 2002 ¤ Menneskene i min omgangskrets ¤ ... og at disse har det bra og trives ¤ Dyrene mine ¤ Følelsen av å mestre ¤ Et direkte, spennende blikk myntet på meg... ¤ Dans! ¤ God musikk ¤ Rolige øyeblikk med mørke, lys, musikk og stillhet ¤ Spontane positive utspill ¤ Ærlighet, kombinert med intelligens, kunnskap og erfaringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 1. desember 2002 #39 Del Skrevet 1. desember 2002 This makes me happy 1. Å høre de tre ordene ''Glad i deg'' eller ''jeg elsker deg'' 2. Vite at jeg ikke trenger mer enn det jeg allerede har for å være lykkelig 3. Høre på musikk, spesielt Live (gå på konsert) 4. At solen skinner ute 5. Leke med babyen til søstera mi, eller med typen 6. Lese en gripende bok 7. Bytur med venninnene mine 8. Ha bli-ny dager, dvs kjøpe nye klær, sminke meg pent, gå til frisør ++ 9. Våkne opp i armene til kjæresten min 10. Feire jul sammen med hele familien som jeg er så glad i Kunne skrevet 100 til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 1. desember 2002 #40 Del Skrevet 1. desember 2002 * lange late søndagsmorgener i senga med kosete mann og kosete katt *å få uventet telefon eller brev ifra venner som bor vekke *å vite at familie og venner er glad i meg og stiller opp for meg *å finne noe jeg virkelig liker og ha råd til å kjøpe det, og det å gjøre et kupp *når noen gir meg ros for noe jeg har gjort/klart, f.eks.da mannen min sa han var stolt av meg.. * å se en virkelig god film som gjør inntrykk *å se tantungene lyse opp når jeg kommer *å komme hjem til et rent hus hver fredag *å høre god musikk og danse! *når mannen min gidder å massere/kitle meg på ryggen lenger enn 2 minutt,- O LYKKE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå