Supertramp89 Skrevet tirsdag kl. 11:32 #1 Skrevet tirsdag kl. 11:32 Har i mange år vurdert å begynne med golf, har fulgt med PGA av og på i mange år. Har et gammelt sett jeg har fått fra en bekjent, og har lyst å begynne nå. Eier egen leil midt i oslo sentrum, men har ikke parkering eller mulighet for å ha bil, så kjøring rundt utgår. Har begynt å researche litt om å starte i Oslo, men det virker jo helt håpløst? Alt er så sykt dyrt, og jeg har ikke tenkt å bruke titusenvis på medlemskap. Noen tips fra noen som begynte med golf i en lignende situasjon, kanskje i Oslo? Hører veldig mye positivt om miljøet og menneskene i hvert fall. Er fra en annen del av landet, og der er det kjempecasual og veldig enkelt å begynne.
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Skrevet 16 timer siden Golf er kjempegøy, og ikke minst sosialt!! De fleste klubber er veldig inkluderende og har aktive damegrupper, treninger ect Er nok litt klønete å ikke ha bil, men absolutt løsbart. Grorud golfklubb er vel kanskje den det er lettest å komme til kollektivt og i absolutt lavere prisskisse av klubbene i Oslo. Ballerud i Bærum er også lett å komme seg til (men er kort par-3 hulls bane, så litt kjedelig synes jeg.) Nordhaug er heller ikke så dyr, og vil tro det er buss forbi på Griniveien.) Min klubb (Haga) tilbyr medlemmene å leie skap til utstyret i klubbhuset, noe som gjør livet i leilighet mye enklere. Sikkert mange andre som også har denne muligheten. Man får absolutt mest glede og sosialt utbytte av å være medlem i en fysisk klubb kontra en «postkasse-klubb». Koster jo mer, men spiller gratis så bare å spille masse + at man da får tilgang til damegruppene Lykke til, golf er en fantastisk sport!! Anonymkode: 6824e...cad
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå