Gå til innhold

Jeg rydder i Facebook profilen min

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg rydder i Facebook profilen min. Sletter ikke venner men rydder i bilder, grupper og liker sider, hvem jeg følger, tagger. Flere som gjør dette om dagen?

Anonymkode: 7b73c...fe6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vurdert det, men har aller mest lyst til å bare slette hele greien. 

Anonymkode: 235d3...98b

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har vurdert det, men har aller mest lyst til å bare slette hele greien. 

Anonymkode: 235d3...98b

Jeg har sett flere gjøre dette men syns det virker så styrete. Bruker heller tid på å slette ulike grupper, bilder, tagger, liker sider etc selv. Og tidligere kommentarer 

Skrevet

Nei, har ikke bry til det.

Anonymkode: 8e2ea...97a

Skrevet

Ja, jeg har gjort det (inkl venner)

Anonymkode: af750...718

Skrevet

Jeg har ikke mannskap til det.

Anonymkode: f3ea4...f01

Skrevet

Sider som spammer sletter jeg forløpende. Men det gir ikke noe særlig effekt lenger, siden mesteparten av det som kommer i feeden dessverre er ting man ikke følger, og som facebook synes man bør følge. 

Anonymkode: 96775...d7b

Skrevet

Slettet Facebook for et halvt år siden. Anbefales på det sterkeste. Utrolig deilig. 

Anonymkode: 3af13...3f9

Skrevet

Hadde opprydning for noen år siden (ikke venner). Har en ganske så naken profil nå. 

Skrevet

Bruker ikke fb, aldri vært med i grupper, men slettet 90% av vennene for noen år siden. De blir slettet fortløpende på bursdagen sin… 

Anonymkode: 4992f...0ef

Skrevet

Har gått gjennom hele profilen flere ganger, og det merkelige er at jeg likevel får opp bilder jeg la ut for ørten og ti år siden, som en påminnelse av bilder eller innlegg, og om jeg vil dele på nytt. 

Jeg har sletta ALT fra fb, unntatt brukeren. Likevel. 

Eneste jeg bruker fb til er arrangementer jeg blir invitert til og flere av byens lokale arrangører sender kun ut sine arrangementer på en oversiktlig måte på fb, ellers må man inn på nettsider og lete frem alt. 

Anonymkode: c3d00...dca

Skrevet

Sletta Facebook for mange år siden og har det helt fint uten. Fatter ikke at folk gidder å kaste bort tiden sin på dette idiotiet

Anonymkode: eaf8f...ab1

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sletta Facebook for mange år siden og har det helt fint uten. Fatter ikke at folk gidder å kaste bort tiden sin på dette idiotiet

Anonymkode: eaf8f...ab1

Jeg er i noen blomster grupper 

Anonymkode: 2a56c...984

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg rydder i Facebook profilen min. Sletter ikke venner men rydder i bilder, grupper og liker sider, hvem jeg følger, tagger. Flere som gjør dette om dagen?

Begynte med dette for flere år siden. Slettet FB ifjor etter å ha fått overført alle bilder til mobilen min. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...