AnonymBruker Skrevet 12. mai #1 Skrevet 12. mai Litt for de som ikke er trygda, slik at vi har egen tråd. Når får vi inn lønna? ..og når får du feriepenger, og hva skal du bruke dem på? Anonymkode: 783ee...5fe
AnonymBruker Skrevet 12. mai #2 Skrevet 12. mai Jeg får lønn på fredag (15 mai), men ikke feriepenger før juni. Har skjedd i juli også siden alle var enige om det. Bare 4 ansatte her hos meg. Anonymkode: b14b3...e61
Pawn Hearts Skrevet 12. mai #3 Skrevet 12. mai Jeg fikk lønn i går. Feriepengene kommer i juni. Overskuddet etter ferietrekket vil gå delvis til ferie i september og delvis til sparing.
AnonymBruker Skrevet 12. mai #4 Skrevet 12. mai Den 25. Feriepenger i Juni. Tenker jeg sparer det meste. Lysten til å reise utenlands er fryktelig liten om dagen. Mye elendighet. Er meldt veldig varm sommer også. Anonymkode: 47dc8...e68 1
Ingar-André Skrevet 12. mai #5 Skrevet 12. mai Fikk lønn i dag. Feripenga kommer i juni. Fruen vil at jeg skal bruke deler av dem på ny sofa og jeg vil dulle med guttedrømmen(en bil) så har en liten case på gang akkurat der føler jeg🤷♂️
AnonymBruker Skrevet 12. mai #6 Skrevet 12. mai Lønna kommer den ellevte, eller tidligere hvis dette er i helgen. Feriepengene kommer i juni. Anonymkode: cb6a7...559
AnonymBruker Skrevet 12. mai #7 Skrevet 12. mai Lønn den 12. hver mnd. Feriepengene kommer 12.juni. Anonymkode: 50d8a...060
AnonymBruker Skrevet 12. mai #8 Skrevet 12. mai Lønn den siste i måneden. Feriepenger den siste i juni. Anonymkode: 20d2c...b57
Hololo Skrevet 12. mai #9 Skrevet 12. mai lønn vær mnd den 15 om det ikke havner på helg eller helligdag, da er det virkedagen før. Feriepengene kommer som Juni lønn, blir og da trukket for 5 uker, Ferien er spart opp til så det overskytende fra feriepengene går til sparing.
Grønnsaksvaffel Skrevet 12. mai #10 Skrevet 12. mai Jeg har lønningsdag 20. og får feriepengene i juni. Jeg skal bruke feriepengene til ferie, vanlige utgifter og sparing.
AnonymBruker Skrevet 12. mai #11 Skrevet 12. mai 20. er lønningsdag, får feriepenger i juni, og de skal i hovedsak gå til buffer. Det er jo ikke snakk om ekstreme mengder penger egentlig siden man tross alt har vanlige utgifter også i ferien. Så sånn må det bli her. Anonymkode: 348af...8b0
AnonymBruker Skrevet 12. mai #13 Skrevet 12. mai Lønningsdato 25. så fredag 22. blir det denne måneden. Ferepenger får jeg 25.juni. Noe av feriepengene går til ferien i år, resten på sparing. Anonymkode: de900...022
AnonymBruker Skrevet 12. mai #14 Skrevet 12. mai Lønna fikk jeg på mandag. Feriepengene går til enkel ferie med barna og diverse huslige ting. Jeg ble alene ifjor så i år skal jeg få laget skikkelig lekeområde i hagen for ungene. Anonymkode: 91609...07f
AnonymBruker Skrevet 12. mai #15 Skrevet 12. mai Lønn 1 juni eller siste virkedag før. Feriepenger kommer samtidig. Feriepengene blir brukt på festivaler som alle andre år. Anonymkode: f0f75...9ee
AnonymBruker Skrevet 12. mai #16 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (11 timer siden): Litt for de som ikke er trygda, slik at vi har egen tråd. Når får vi inn lønna? ..og når får du feriepenger, og hva skal du bruke dem på? Anonymkode: 783ee...5fe Jeg får begge deler, jeg. Både lønn og trygd. Noen får både lønn, AAP, uføretrygd og uførepensjon samtidig også. Pluss barnetrygd og barnebidrag. Alt sammen på ulike utbetalingsdatoer, selvsagt, for å sikre at man mister fullstendig oversikten... Jeg får lønn den 25.:) Anonymkode: 56d01...3b5
AnonymBruker Skrevet 13. mai #17 Skrevet 13. mai Fikk lønn på mandag, feriepengene kommer i juni. Skal bruke en del av feriepengene på å innfri billånet, resten(iallfall mesteparten) settes på høyrentekonto(men pengene kan lett overføres om det er behov). Anonymkode: 92fb6...90e
AnonymBruker Skrevet 13. mai #18 Skrevet 13. mai Får lønn den 20 mai. Får å da feriepenger. Har ingen planer for dem sånn egentlig. Mulig jeg setter dem på fond. Jeg har lønn 12 mnd i året. Så jeg er ikke avhengig av dem i hverdagen. Har til smør på kaka. Anonymkode: 0ce2a...461
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå