Susan Sto Helit Skrevet 12. april 2006 #1 Del Skrevet 12. april 2006 Vi får vel starte så vidt med å få litt liv her inne. (Eller er alle ute og småprater på andre gravid-forum?) Lurte egentlig bare på hvor tidlig dere begynner å handle inn ting til babyen? Har jo selvsagt lyst til å begynne med en gang, men det er jo fortsatt stor fare for at ting kan gå galt. Hvor lenge har dere tenkt til å vente før dere handler store ting som seng, og barnevogn? Jeg har gått til innkjøp av sånt "gravid belte" til bil, for jeg ønsker jo ikke at babyen skal bli skadet. (Men det er jo mest til meg, og ikke den lille!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 14. april 2006 #2 Del Skrevet 14. april 2006 Vi har ikke begynt å tenke på å kjøpe noe enda, vi har akkurat begynt for alvor å tenke fremover til at vi faktisk skal ha baby til høsten. Jeg kan tenke meg at når jeg er halvvegs, kan vi kanskje begynne å tenke på å kjøpe noe.. Men vi planlegger litt allerede nå, det gjør vi. Hva vi trenger og hvordan vi skal plassere det. Har tenkt å kjøpe vogn i Sverige, og har snakket om hvordan barnesengen skal være (og var veldig glad når vi så at det finnes sånne senger! ) Så foreløpig blir det tankeshopping. Bortsett fra dte har vi ikke hastverk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå