Jettes Skrevet 18. april 2006 #161 Del Skrevet 18. april 2006 Åååå,supergutten Det var en søøøt bæsjemaskin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 18. april 2006 Forfatter #162 Del Skrevet 18. april 2006 Så nydelig liten bæsjemaskin! Fint at mannen din er hjemme da! God bedring med hodepinen din Fortsatt god tirsdag! ← Tjihi... Takk, for begge deler! Så skjønn Håper hodepinen gir seg og at dere får sovet litt mer i natt. ← Litt bedre i hodet nå, takk! Kjempesøt super-bæsjemaskin Er forresten enig med Peony ang lille gutten i La vita e bella ← Da må jeg visst løpe og se den filmen!!! Håper hodepinen bedrer seg...jeg vet alt om å ha vondt i hodet uten å kunne ta smertestillende Også så nydelig sovepjokk . Men mye hår har han ikke ← Urk...ja, hodepine er ILLE!!! Men i dag måtte jeg virkelig krype til korset og sluke noen piller, for det dundret så at jeg nesten fikk pusteproblemer til tider. Skikkelig fælt! Hei på deg!!! Huff da snuppa!! At du skal ha så hodepine. . Men den har kanskje noe med at natten ble så pass kort som den ble...??? Håper hodepinen fosvinner med litt god middag og en forhåpentligvis god natt. Håper bærsjemaskinen din (som forhåpentligvis er snill med mammaen sin i natt), du&mannen får en fortreffelig kveld ← Håper natten som kommer blir bedre ja... Det trenger vi alle sammen! Hodepinen er her enda, men den er i allefall litt bedre! Ha en fortreffelig kveld du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 18. april 2006 Forfatter #163 Del Skrevet 18. april 2006 Åååå,supergutten Det var en søøøt bæsjemaskin ← :grine2: Ja, ikke sant!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 18. april 2006 #164 Del Skrevet 18. april 2006 Her er det mange babysjuke damer, for sidene bare RASER på! Hehe. Men det er ikke rart man blir babysjuk av den nydelige sønnen din... Men jeg får ikke opp filmen... Har lasta ned flashplayer og restarta maskina og alt... Får prøve litt til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 18. april 2006 #165 Del Skrevet 18. april 2006 Ha en god natt med en god del timers søvn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2006 #166 Del Skrevet 18. april 2006 Takk for at du er så flink til å legge ut så mange fine bilder av Jacob Alexander, verdens søteste bæsjemaskin. Veldig morro å se bilder av den lille pjokken din altså, så fortsett gjerne med det. Håper du får en bedre natt i natt og syns skikkelig syns på deg som har sånn hodepine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 18. april 2006 #167 Del Skrevet 18. april 2006 Takk for alle nydelige bilder! Og så jeg som allerede var babysyk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 18. april 2006 #168 Del Skrevet 18. april 2006 Håper du har det bedre nå! Jacob er virkelig en nydelig gutt, jeg MÅ bare få sagt det en gang til! Og han forandrer seg fort også synes jeg! Jeg husker forresten at jeg hadde mye hodepine i begynnelsen av ammingen, fordi jeg ikke fant gode hvilestillinger når jeg ammet! Det var nok fordi vi strevde litt med ammingen, og jeg følte at jeg måtte holde ham opp mot puppen og ble kjempestiv i skuldrene! Etter hvert gikk det bedre, pleide å bygge opp med masse puter og så ble jo Brage flinkere til å få tak i puppen også etter som tiden gikk! Bare noen tanker fra en som var i ammetåka for ca. halvannet år siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 18. april 2006 #169 Del Skrevet 18. april 2006 Henger meg på de som er veldig fornøyd med at du legger ut bilder altså Veldig herlig han sønnen din gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 19. april 2006 #170 Del Skrevet 19. april 2006 Nydelig liten prins ja!! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 19. april 2006 #171 Del Skrevet 19. april 2006 Hadde dere en bedre natt i natt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 19. april 2006 Forfatter #172 Del Skrevet 19. april 2006 I dag er Jacob Alexander TO UKER gammel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 19. april 2006 #173 Del Skrevet 19. april 2006 Ja tenke det - han er allerede to uker! og tiden fremover kommer sikkert bare til å gå enda fortere. Plutselig lurer du på hvor det ble av babyen din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 19. april 2006 #174 Del Skrevet 19. april 2006 Gratulerer med 2-ukersdag, Jacob Alexander! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 19. april 2006 #175 Del Skrevet 19. april 2006 oi 2 uker!! skal si tiden går fort ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. april 2006 #176 Del Skrevet 19. april 2006 Grattis med to-ukersdagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 19. april 2006 Forfatter #177 Del Skrevet 19. april 2006 Drømmenatt i natt!!! Jacob sluknet ved puppen kl. 23.20 og sov helt til kl. 03.48! Så sov han igjen fra kl. 04.45 - 07.10, og enda en gang fra kl. 08.15 - 10.35! Så nå føler jeg meg faktisk uthvilt og som en helt ny mamma; UTEN hodepine! ...også er han endelig blitt så flink til å rape! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 19. april 2006 #178 Del Skrevet 19. april 2006 Åh, så bra med ei god natts søvn! Og null hodepine! Man må jo være uthvilt skal man være fjonkemamma... Han er nydelig, gutten deres altså! Ha en fin onsdag, du og din lille familie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. april 2006 #179 Del Skrevet 19. april 2006 TO UKER?? Er du sikker?! Har det gått to uker allerede?? Ikke bare en? Nå ble jeg helt forvirret her...Har jeg vært så mye borte at to uker har gått nesten fortere enn en...Huffameg! GRATTIS til Jacob i allefall! Ha en finfin dag alle tre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 19. april 2006 #180 Del Skrevet 19. april 2006 ÆÆÆ, har det gått to uker alt? Tiden flyr! Så morsomt å lese at Jacob har blitt så flink til å rape. Når de er helt små oppfordres de til å rape, og så plutselig når de blir større er raping fy-fy... Jeg husker onkelen og fetteren min, de fniste alltid høyt begge to når fettern min (som da kanskje var 3 år) sa "japa (rapa), jeg, pappa" eller "feis, jeg, pappa"! Og så sier jeg som de andre: fortsett med å legge ut bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå