Gå til innhold

Lilleprinsen & hverdagen!

-TeddyToria-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:overrasket: Nå er tre av mine fire jenter på side to :overrasket:

DET finner jeg meg ikke i!! *push*

Du er så god assa!!! :kyss:

---

Bare en kjapp tur innom for å tørke litt støv av dagboken min selv...

Har hatt en skikkelig kjip dag i dag!

Lille plutten vår har vært så vond i magen sin stakkar...ikke fått bæsjet eller noen ting :( Sist han bæsjet var søndag formiddag! :overrasket: Så han har vært helt stram og illskreket dagen lang, kun avbrutt av mange korte småblunder av utmattelse før det var på´an igjen! :tristbla: Har hatt så utrolig vondt av han! Stakkaren hadde jo så vondt, og var kjempesulten...men klarte ikke spise noe ettersom han jo var helt stinn!! :grine:

Prøvde ALT - massasje, lunkent vann, termometer opp i endetarmen, sukkervann, kamilletem osv. Til slutt prøvde vi med maltekstrakt. Blandet ut 2 teskjeer i 1.5 dl lunkent vann og ila. 10 minutter stod spruten... Da greide han på kort tid å bæsje ut to bleier og to håndklær bare mens han lå på stellebordet! :grine2: Det var så godt å se han bæsje, for han ble jo helt salig etterpå og sovnet mett ved puppen! *lettet*

Håper virkelig ikke vi opplever en slik forstoppelse igjen, det var akutt smertefullt for både mor og barn! :forvirret:

Takk og pris for opplyst nabo og maltekstrakt i allefall! :)

Ellers har de siste dagene gått med til båttur, anskaffelse av pass til tassen, tur utover mot Lindesnes, solforbrenning etc etc. DET ER SOMMER!!! ;)

Håper dere alle har det kjempebra! Jeg kommer sterkere tilbake etter ferien, dvs. i midten av august...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

*noterer meg gode råd mot små, vonde mager*

Skjønner godt at det må ha vært veldg godt å se at lillegutten ble kvitt smertene sine - og så flott at dere fant et middel som virket!

Kose dere med ferien! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*noterer meg gode råd mot små, vonde mager*

Skjønner godt at det må ha vært veldg godt å se at lillegutten ble kvitt smertene sine - og så flott at dere fant et middel som virket!

Kose dere med ferien! :klem:

:Nikke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rognebær

Uff, stakkars liten fjonk! :klem: Så BRA at dere fant et råd som virket... Tror jeg må tipse miiip, de har også slitt med litt mangel på nummer to noen dager.

Oi, nå våknet en liten kjøkkenknott! Må stikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Teddy-snuppa!!!

Huff å huff for forstoppelse da. Det er vondt nok for oss voksne og sikkert enda værre for de små menneskene våre :tristbla: . Me jeg noterer meg bak øret hva du gjorde. For det kommer nok sikkert til å skje her hos oss også. Håper v slipper men man vet aldri.

Håper du koser deg i solen. Ha en fortsatt fin sommer

Nå skal jeg løpe og ta ut jordbær av fryseren, så hu mor kan lage seg en smothie :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maltekstrakt er kjempefine greier. Da kommer det skikkelige bæsjbomber. Vi brukte et glass eller så iløpet av spedbarnstiden vi og.

Håper det går bra med dere. Store lillegutten din :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert å høre fra deg TT!! Og det rådet skal jeg også skrive meg bak øret! Samt informere sambo for det jeg skiver bak øret forsvinner jo når jeg dusjer..............................DEN var tørr gitt :ler:

Kos dere masse og nyt ferien videre! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Innom en snartur... Blir så sjelden jeg finner veien til generelle dagbøker... :roll: Men snart havner jeg vel her selv, tenker jeg... :ler2:

Kos deg! :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Uff, stakkars liten fjonk! :klem: Så BRA at dere fant et råd som virket... Tror jeg må tipse miiip, de har også slitt med litt mangel på nummer to noen dager.

Oi, nå våknet en liten kjøkkenknott! Må stikke!

Ja, tips ivei! Det funket i allefall supert for oss... :Nikke: Måtte gi han det igjen i går; da kom siste rest av "proppen"! En annen mulighet er å ta en teskje eller to når man gir babyen melk på flaske, hvis man har pumpet seg. Har man flaskebarn som kun får mme, eller mme innimellom, er det veldig lurt å ha maltekstrakt i en flaske hver dag, siden mme er mye hardere for magen enn mm! :)

Det var dagen "lektyre"! ;)

Maltekstrakt er kjempefine greier. Da kommer det skikkelige bæsjbomber. Vi brukte et glass eller så iløpet av spedbarnstiden vi og.

Håper det går bra med dere. Store lillegutten din :hjerte:

:Nikke:

Og det er jo ganske mye i et glass som bare koster 30,-

Vi har det bra vettu, men sliter litt i tropevarmen som kom deisende i dag...

Supert å høre fra deg TT!! Og det rådet skal jeg også skrive meg bak øret! Samt informere sambo for det jeg skiver bak øret forsvinner jo når jeg dusjer..............................DEN var tørr gitt :ler:

Kos dere masse og nyt ferien videre! :klem:

:grine2:

Fy flate, den var BLØØØØØT!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ved en link til et lite bilde igjen jeg; tok det i dag i et forsøk på å få tatt noen fine bilder til takk-for-gaven-jeg fikk-til-dåpen-kort!

Korset fikk han av oldemoren sin da han ble født, så vi syntes det hørte med på dåpsdagen og bildene! :)

Smileprinsen vår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:legrine: For et nydelig bilde!! Også blir det ekstra bra når det er så betydningsfullt liksom.For det blir jo spesielt med gaven fra oldemoren på seg!

Helt supert syns jeg det var!

Håper ikke varmen tar helt luven av dere og at dere får ei fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...