Gika Skrevet 7. juli 2006 #1041 Del Skrevet 7. juli 2006 For et herlig bilde! Ønsker deg og familien en riktig god sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 7. juli 2006 #1042 Del Skrevet 7. juli 2006 Næmen der har vi jo Lillesnurren jo :rosasmil: Og han blir jo bare skjønnere og skjønnere han Håper dere har en god helg! Her går helga for det meste vekk i planlegging og gjøremål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 7. juli 2006 #1043 Del Skrevet 7. juli 2006 Så flink du er med bilder TT!! Får vel øve meg litt jeg og, da lillegullet mitt kommer Men blir nok ikke like bra... Håper alt står bra til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. juli 2006 #1044 Del Skrevet 7. juli 2006 Så nydelig han er Grattis med 3 mnd!!!! Håper dere får en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 8. juli 2006 #1045 Del Skrevet 8. juli 2006 heisann,tror jeg har vært her inne leeeeeenge siden. jeg falt for dåpsinvitasjonene dine,kjempe fine. det jeg lurte på er at du har skrevet tilda dekorark,men jeg finner bare tilda dekorkartong.blir det feil? bretter du arket i to på langs?gjør du noe med sidene der du fester nagler?var det der du brettet 2 cm på ene siden(den åpne)? ikke lett,men jeg vil ha sånne,men i rosa nydelig sønn du har også. god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. juli 2006 #1046 Del Skrevet 8. juli 2006 Så nyyydeleg han er, han guttungen din!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 9. juli 2006 #1047 Del Skrevet 9. juli 2006 Så utrolig skjønt bilde av en skjønn gutt! Kos deg masse videre! De neste tre månedene går sikkert akkurat like fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 9. juli 2006 #1048 Del Skrevet 9. juli 2006 Nydelig bilde! Og hvor har du kjøpt det gule stripesettet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #1049 Del Skrevet 10. juli 2006 Oi, her var det liv ja... Rare greier, men jo eldre og snillere Jacob blir, jo midre tid får jeg til overs! :grine2: Men nå har mannen endelig ferie, så kanskje får jeg litt overskudd allikevel - håper det! Men for å svare dere... TAKK FOR BILDESKRYT! minnimy - Ja, det er nok kartong...sorry. Men det kjennes mest som en mellomting, ikke SÅ stivt liksom. Kjøpte de i pakker med 5 ark i hver og finnes i rosa også. Delte arkene i to på langs, brettet de slik at det ble ca 15.5 cm på det lengste...da blir den kortere delen 12 cm hvor jeg bretter 2 cm ned og fester med naglene. Gjør ikke noe mer med sidene annet enn at jeg lager hull med hulltang FØR jeg fester naglene. Brett utover så innsiden av kortet liksom kommer ut for å lage en kontrast til mønstret (striper el. ruter). Og miip; den gule dressen med lue til er kjøpt på H&M. De har den i grønt med skilpadde på og rød med marihøne også! --- I helgen har vi vært travel opptatt med mormor og morfar på besøk, turgåing, grillfest hos svigermor mm. I dag skal vi avsted og kjøpe flere kasser med jordbær som skal renses og røres og fryses ned! Deilig å ha rørte jordbær hele vinteren igjennom! Må få laget takkekort for dåpen også...og snøggle videre - har begynt å sy vognposer! Holder på med min første nå, til ei venninne, og selv om det er første posen med sine skjønnhetsfeil og "mangler", så må jeg si jeg synes at jeg selv er veldig flink! Skal vise dere bilde når jeg er helt ferdig! God mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommeline Skrevet 10. juli 2006 #1050 Del Skrevet 10. juli 2006 Bare innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 10. juli 2006 #1051 Del Skrevet 10. juli 2006 Hellu!! Fiiine lille mannen din! Helt enig med alle andre,du er kjempeflink med bilder og sånt stæsj! Så jeg gleder meg til å se den vognposen! Klarer ikke helt å skjønne hva det er jeg.....Er det en sånn tynn pose eller? Vet liksom bare om voksiposer og skinnposer jeg..... Bra dere koser dere! Blir godt for deg når mannen får ferie og kan overta litt så du får litt TT tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 11. juli 2006 #1052 Del Skrevet 11. juli 2006 Hei på deg!!! Så skjønn den lille mannen din er . Alldeles nydelig er han!!! Ønsker deg en fantastisk dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 12. juli 2006 #1053 Del Skrevet 12. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 12. juli 2006 Forfatter #1054 Del Skrevet 12. juli 2006 Tuddelu frøkner og fruer, blivende mødre, mamser og snuppelurer! Koselig dere holder liv i dagboken min selv om jeg er dårlig på det fortiden... Er ikke så mye å fortelle fra TT-heimen egentlig; skjer fint lite fortiden. Men i dag er lilleprinsen 14 uker gammel. Ikke så spennende å "feire" uker akkurat, men det skjer jo noe nytt hver dag, hver uke. Han begynner å bli stor gutt nå!!! Han ruller seg ikke rundt fra mage til rygg eller omvendt enda, men han ruller til siden når han ligger på rygg. Han har blitt mye flinkere til å ligge på magen også - ekstra stas når han kan ligge og se seg selv i speilet; en riktig kjekkas vet dere! :grine2: Ellers har han mest begynt å SITTE for seg selv... Han er helt ramm!!! Han skal slettes ikke ligge lettere tilbakelent han nei, han hiver seg fremover :shock: og har snart fått seg en lekker 6-pack på grunn av alle mageøvelsene! Tipper det ikke drøyer lenge før han både sitter selv og muligens krabber, for mer aktiv krabat skal man lete lenge etter. Blir spennende å se! I dag sov plutten til kl. 08.15 før jeg måtte opp og puppe litt med han. Så sov han igjen kl. 10-12, lekte litt med pappa og fikk en ny runde pupp før han sovnet nå kl. 13.20. Sover mye om dagen fortiden, men jeg tror det skyldes en blanding varme og det at han nå har sovet veldig godt på nattestid i lengre tid. Det henger visst sammen - når ungene endelig får gode soverutiner om natten, smitter det over og de sover bedre også på dagtid. I allefall ifl. helsesøster; så kanskje det er noe i begrepet "søvn avler søvn"?!!? Han har i allefall to lengre blunder ila. dagen nå, men når han våkner etter blund nr. 2 sånn i 15-16 tiden, alt ettersom når han sovner, så er han mer våken enn han sover frem til han legger seg. Da er det full rulle! Akkurat nå er mannen på butikken for å handle inn litt praktisk, slik som vaskepulver, shampo, melk og brød. Jeg får endelig litt tid til å stelle i huset nå som han har ferie, så i dag skal det vaskes tøy, ryddes og shines! Må jo bare få gjort litt når jeg kan... Og SÅÅÅÅ SPENNENDE som det er med Peony nå! Jeg tipper det blir bebis rundt midnatt en gang - mon tro om han rekker å bli et 12. juli-barn?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. juli 2006 #1055 Del Skrevet 12. juli 2006 Koselig å lese om hvordan det går med den lille prinsen din! Som faktisk begynner å bli stor - tenk at det går så fort fra de er inni magen til de begynner å sitte! Veldig spennende med Peony ja! Kose dere videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 12. juli 2006 #1056 Del Skrevet 12. juli 2006 *løper inn til Peony* til TT på vei ut igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 14. juli 2006 #1057 Del Skrevet 14. juli 2006 14 uker nå ja!! Hohoi!! Fortsetter det i samme tempo kommer han jo til å begynne på skolen i høst Kjekt at mannen har ferie da! Håper du får gjort litt annet enn vasking også da Ha ei kjempefin helg familien TT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 14. juli 2006 #1058 Del Skrevet 14. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. juli 2006 #1059 Del Skrevet 14. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 14. juli 2006 #1060 Del Skrevet 14. juli 2006 Håper du og prinsen har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå