Gjest Gjest_anne_* Skrevet 12. april 2006 #1 Skrevet 12. april 2006 Hei! Noen som har vært her? Jeg har bare vært på hat rin, men tror det finnes mye penere steder på denne øya.. Skal tilbake i sommer, gleder meg! Noen som har tips til hvor på øya jeg bør dra?
Gjest Elfrida Skrevet 12. april 2006 #2 Skrevet 12. april 2006 Jeg har vært på vestsida av øya, husker selvsag ikke nå hva det het der. Men knallfint, skikkelig avslappende og deilig sted. Det var en lang strand hvor det lå flere små hoteller inni buskaset langsmed. Vi hadde en bambushytte med seng, vifte, myggnetting og eget bad/do til en kjempefin pris. Også kunne vi spise på stedet uten å betale hver gang, de bare skrev det opp på rommet etterhvert. Det var muligheter for å bli med ut å fiske hvis man sto opp tidlig. Også kunne man få fersk fisk til middag hver dag hvis man ville, alt etter hva fiskeren hadde fått tak i den dagen. Det var ingen butikker, ingen strandselgere, nesten ikke trafikk, og folk var såå avslappa, rolige og hyggelige. Jeg tror det er sånn mange steder rundt omkring på Kho pangan. Anbefales.
Gjest Gjest Skrevet 12. april 2006 #3 Skrevet 12. april 2006 Ta noen dager på Koh Tao når du først er i nærheten - der er det bare helt fantastisk nydelig og stille.
Smørblomsten Skrevet 12. april 2006 #4 Skrevet 12. april 2006 (endret) Åhh! Hat Rin var jo bare så harry og party-faktor at der følte jeg meg for gammel! Så vi bodde ca 20 min med bil derfra. ET NYDELIG sted, som jeg dessverre ikke husker navnet på... Men om du minner meg på d, etter påske, så kan jg finne d ut i fotoalbumet mitt. Bodde nemlig billig og fint, med air-con!!! Paradisisk! Endret 12. april 2006 av Smørblomsten
Siam Skrevet 15. april 2006 #5 Skrevet 15. april 2006 Nabostranda til Had Rin var i alle fall fantastisk for noen år siden, da jeg var der. Da var det bare mulig å komme dit med båt, og det var 3 restauranter med tilhørende bungalower bak på stranden. Det var utrolig avslappende å være der, ikke noe mas og stress som på Had Rin (deilig å ta noen dagers "ferie" der etter en fullmånefest) Jeg har også bodd på 2 andre strender lenger nord på øya, men jeg husker ikke hva de heter heller. Har du Lonely Planet får du mye info derfra. Du kan også bare ta en taxi rundt og ta en natt her og der til du finner det perfekte stedet for deg. Koh Tao er også bra, men litt kjedelig hvis du ikke dykker... Og jeg synes egentlig at dykkingen der var littegrann oppskrytt. Har dykket på bedre steder enn der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå