AnonymBruker Skrevet 12. mai #1 Skrevet 12. mai Du som er i faget og vet litt: har du tro på snarlig slutt på streiken? Anonymkode: 1d2ca...857
AnonymBruker Skrevet 12. mai #2 Skrevet 12. mai Er ikke i faget men er leder i en bedrift som rammes av streiken. Jeg tviler på det tar slutt snart, bransjen er full av uorganiserte som dekker opp til et ok servicenivå, og det tar lang tid før streiken er til fare for liv og helse sånn at det blir lockout. Anonymkode: ebcfc...482
William_S Skrevet 13. mai #3 Skrevet 13. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Er ikke i faget men er leder i en bedrift som rammes av streiken. Jeg tviler på det tar slutt snart, bransjen er full av uorganiserte som dekker opp til et ok servicenivå, og det tar lang tid før streiken er til fare for liv og helse sånn at det blir lockout. Anonymkode: ebcfc...482 Tvungen lønnsnemnd mener du vel. Lockout er arbeidsgivernes svar på streik. Jeg tviler på at de vil gå til dette . Det skal mye til før denne streiken går til lønnsnemnd, da skal i såfall pasienthotell ved sykehus stenge ned.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå