AnonymBruker Skrevet 12. mai #1 Skrevet 12. mai Jeg har datet en mann i litt over en måned, vi er ekslusive og alt flyter på. Vi begge har barn fra tidligere forhold. Saken er at vi bor på et lite tettsted, så vi trener på samme gym, er på de samme sosiale eventene og bor 5 minutter fra hverandre i gåavstand. Barna har flere ganger sett hverandre på disse tingene uten at det har vært planlagt, og vi har derfor sagt at vi er venner. En gang begynte barna å leke sammen i et hoppeslott som var på et event her. Men hvor lenge skal vi si at vi er venner, og når kan vi begynne å finne på ting sammen som faktisk er planlagt? Han kunne gjerne tenke seg at vi dro på skogstur sammen for eksempel. Anonymkode: 7f8ea...9b7
Sinte-my Skrevet 12. mai #2 Skrevet 12. mai Syntes en måned var knapt. Vi ventet godt over et år før vi introduserte barn/familie. 7
AnonymBruker Skrevet 12. mai #3 Skrevet 12. mai Du bør definitivt vente et år med å introdusere en ny kjæreste! Anonymkode: da7bf...a19 3 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai #4 Skrevet 12. mai En måned er jo ingenting selvfølgelig skal dere ikke involvere barna i dette så tidlig. Alt på denne siden av jul er for snart. Anonymkode: 9f200...51e 2 2
AnonymBruker Skrevet 12. mai #6 Skrevet 12. mai Hvis barna -leker- så er de så små at dere bør vente hvert fall seks mnd til før dere introduseres som kjærester. Anonymkode: 3e344...d2c
AnonymBruker Skrevet 12. mai #7 Skrevet 12. mai Dere kan fint si dere er venner i mange måneder til. Anonymkode: 35936...b22 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai #8 Skrevet 12. mai Det er ingen fasit. Om dere dater, men ikke vil involvere barna, men barna trives sammen og det er naturlig at de leker med hverandre, så ser jeg ikke problemet med å introdusere dere som venner. Ikke minst tenke på OM det skulle gå til helvete, klarer dere å ha en ok tone sammen og la barna få beholde vennskapene seg i mellom uten drama. Jeg var alenemor han enkemann med 2 barn. Pga avstand så ble det til at vi besøkte hverandre en del. Han møtte min tidligere, men han har spesielle behov, så kort fortalt tenkte ikke han på noe annet enn at det var en kompis. Jeg ble introdusert for ungene hans etter ca 2 mnd. som en venn. De var utrolig nysgjerrig på meg allerede på dag en. Neste gang vi møttes satt yngste seg mellom beina mine da vi gamet, og han har aldri vært så intim med noen andre enn faren på så kort tid, og egentlig få andre. Etterhvert var det barna som begynte å spørre mer og mer etter meg og ønsket overnattinger og mer tid sammen. Den vinterferien, 3 mnd etter vi møttes, dro vi en helg sammen til en hytte med alle 3 ungene og det gikk over all forventning. Alle koste seg og det var som vi hadde vært sammen i år, ikke måneder. Etter 4 mnd ble jeg introdusert til hele slekten da de ville ha meg med i konfirmasjonen til fetteren. Og hele familien adopterte meg øyeblikkelig. Barna knyttet seg mer og mer og vi innså før det at vi var ment å bli en familie. Året etter kjøpte vi hus sammen og barna var med å velge huset. Nå, 2 1/2 år etter, gifter vi oss og yngste kaller meg for mamma. Anonymkode: 28aa6...29f
AnonymBruker Skrevet 12. mai #9 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har datet en mann i litt over en måned, vi er ekslusive og alt flyter på. Vi begge har barn fra tidligere forhold. Saken er at vi bor på et lite tettsted, så vi trener på samme gym, er på de samme sosiale eventene og bor 5 minutter fra hverandre i gåavstand. Barna har flere ganger sett hverandre på disse tingene uten at det har vært planlagt, og vi har derfor sagt at vi er venner. En gang begynte barna å leke sammen i et hoppeslott som var på et event her. Men hvor lenge skal vi si at vi er venner, og når kan vi begynne å finne på ting sammen som faktisk er planlagt? Han kunne gjerne tenke seg at vi dro på skogstur sammen for eksempel. Anonymkode: 7f8ea...9b7 Vent minimum ett år!! Sett barna først! Anonymkode: 2a155...4b8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå