AnonymBruker Skrevet 11. mai #1 Skrevet 11. mai Jeg hadde eksamen i nynorsk i dag, og opplevde meget god skriveflyt. Samtidig fikk jeg for lite tid til å se gjennom oppgaven, og jeg ser i ettertid svært irriterende språkfeil. Jeg lurer på hvor mye språkfeil kan trekke ned, dersom innholdet er godt? Hvordan er balansen der? Anonymkode: c692a...878
AnonymBruker Skrevet 11. mai #2 Skrevet 11. mai Vet ikke. Men det jeg vet er at det er irrelevant å gruble over dette nå. Oppgaven er levert, det er ikke mer du får gjort. Resten er utenfor din kontroll. Det lureste nå er å legge vekk bekymringer og spekulasjoner rundt hva sensor kan tenke, frem til resultatet kommer 🙂 Anonymkode: 76350...8c3 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai #3 Skrevet 11. mai 4 minutter siden, AnonymBruker said: Vet ikke. Men det jeg vet er at det er irrelevant å gruble over dette nå. Oppgaven er levert, det er ikke mer du får gjort. Resten er utenfor din kontroll. Det lureste nå er å legge vekk bekymringer og spekulasjoner rundt hva sensor kan tenke, frem til resultatet kommer 🙂 Anonymkode: 76350...8c3 Ja… Det er kanskje en god idé. Takk for svar! Anonymkode: c692a...878
AnonymBruker Skrevet 11. mai #4 Skrevet 11. mai AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Ja… Det er kanskje en god idé. Takk for svar! Anonymkode: c692a...878 Klapp deg selv på skuldra for god innsats! Hvis du har gjort ditt beste bør du være stolt. Eksamen er en stressende situasjon hvor mye skal gjøres på kort tid, noe feil blir det alltid når man står i dette tidspresset. Jeg har nok aldri levert en helt perfekt eksamen i hele mitt liv, men har kommet ut av det med god utdanning 😉 Lykke til. Anonymkode: 76350...8c3
AnonymBruker Skrevet 12. mai #5 Skrevet 12. mai Leste du ikke eksamensveiledningen? Anonymkode: 0617f...4f1 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai #6 Skrevet 12. mai 4 hours ago, AnonymBruker said: Leste du ikke eksamensveiledningen? Anonymkode: 0617f...4f1 Jo 😅Har lest den flere ganger, men det er kanskje uansett vanskelig å skulle forsøke å vurdere meg selv - jeg vet jo ikke hvor mye som veier mest når de vurderer helheten uansett, selv om både språk og innhold nevnes. Får vel bare vente på sensur! Anonymkode: c692a...878
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå