sonush Skrevet mandag kl. 20:36 #1 Skrevet mandag kl. 20:36 Jeg har ikke funnet en tråd som tar for seg den journalistiske biten av denne. Jeg ønsker ikke å diskutere rasismen i denne saken utover at rasisme er ikke greit, og det burde fått internt konsekvens. For å fokusere på problemstillingen, altså rasismen i frp, kunne man gjort det anonymt. Pressen burde jobbe etter sine etiske retningslinjer, hvis de har. Det ble tatt opp audio som skjult opptak, og ble blåst opp av media. Er dette greit? Er det såååååååååå viktig at folk skal vite alt, at man legger ut en problemstilling (rasisme i frp) ut, med fullt navn på vedkommende. En kommentar han ga i en fritidsetting, med alkohol i blodet. Media burde virkelig skjerpe seg, media press, spesielt sosiale medier press fra hvermansen som sitter rundt omkring, kan fort bli for mye for en person å håndtere. Det har skjedd tragedier, utløst av dette presset. Senest for noen uker siden. I mine øyne så er det en personal sak først og fremst, der han får tilbakemeldig om at dette ikke er greit, og en advarsel el ja et hvilket som helst reaksjon. Jeg ser også behov for at journalister ønsker å informere ut om tanker og rasisme i frp, men det hadde ikke trengt å gjøres med fullt navn på vedkommende, som kanskje har familie og barn (jeg vet ikke), som fort kan få spydige kommentarer fra sine bekjente. En idiotisk kommentar gitt i fylla som kommer til å være på nettet til evig tid. Hilsen en som er en ikke-etnisk nordmann 1 1
kikkana Skrevet tirsdag kl. 09:30 #2 Skrevet tirsdag kl. 09:30 Jeg er for full åpenhet når det gjelder det meste. Jeg synes heller media gjør en særdeles elendig jobb med å belyse hvor dårlig frp sin generelle politikk med trickle down økonomi fungerer i praksis
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå