Norlænning194 Skrevet 11. mai #1 Skrevet 11. mai Foreldrene mine driver å pusser opp bad nå, og de mener bestemt at det er snekkerens arbeid å fjerne skjolder på vegger og støv/flekker i tak etter arbeidet som er gjort. snekkerne mener det ikke er noe som kan forventes og at dette er noe kunden selv må gjøre. jeg kan veldig lite om dette, men til en prislapp på over 500 tusen så føler jeg at det hadde vært fint av dem å gjøre det slik at man slapp å starte med å måtte rengjøre og finne ut av hva baderomsplater osv tåler av vask. hva er deres erfaringer rundt dette ? Foreldrene mine er 73 og 76.
Oppgitt78 Skrevet 11. mai #2 Skrevet 11. mai Jeg gjør alltid rent etter at arbeidet er utført, men det er nok dessverre ikke standard i bransjen i disse dager. 1
AnonymBruker Skrevet 11. mai #3 Skrevet 11. mai Hva slags skjolder? Hvis det er rester etter fugemasse tenker jeg det bør vaskes av håndverkere ja. Støv, helst. Men ikke like prekært Anonymkode: 78e8d...068
NoaideBiehtar Skrevet 12. mai #4 Skrevet 12. mai De gjorde ikke rent her hvertfall. Fliser og fugemasse, så måtte ha spesialvaskemiddel og det var tungt å få rent. Samtidig, de gjør jo ingenting gratis, så rimeligere at jeg gjorde det selv enn at jeg betalte håndtverkere for det. Jeg vasket gulvene rundt i samme slengen (laminat), var ganske mye gipsstøv som hadde lagt seg i hele etasjen. Med riktig vaskemiddel går det helt fint, men man må jo strekke seg godt for å komme til alt.
AnonymBruker Skrevet 12. mai #5 Skrevet 12. mai Hva mener du med skjolder og flekker. Er det rester etter fugemasse så er det en del av flislegger sin jobb. Er det bare byggstøv generelt hadde jeg bare vasket selv. Vi hadde verdens mest udugelige håndverkere til å renovere vårt bad, men de vasket iallfall etter seg. Anonymkode: 70902...194
AnonymBruker Skrevet 12. mai #6 Skrevet 12. mai Sjekk kontrakten. Hvis det ikke står spesifisert full vask, så må foreldrene dine ta det siste selv. Her ble bad overlevert ryddig, men ikke vasket. Anonymkode: 98a41...57b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå