AnonymBruker Skrevet 11. mai #1 Skrevet 11. mai Jeg elsker kylling og marinerer den med nesten alt jeg har av krydder. Hva er din beste marinade til kylling? Det er en 5 åring i husholdningen, så det må ikke være for sterkt. Anonymkode: 6f9e7...de5
AnonymBruker Skrevet 12. mai #2 Skrevet 12. mai Det kommer litt an på hva den skal brukes til, men jeg kan legge den i f.eks olivenolje med presset hvitløk og krydder som oregano og/eller paprikapulver. Samt kanskje litt soyasaus eller en kyllingbuljong. Anonymkode: a5819...c22
Pawn Hearts Skrevet 12. mai #3 Skrevet 12. mai Sitrus (appelsin og sitron) passer bra til kylling. Det samme gjelder estragon, gjerne kombinert med sitrus.
AnonymBruker Skrevet 12. mai #5 Skrevet 12. mai Pawn Hearts skrev (1 time siden): Sitrus (appelsin og sitron) passer bra til kylling. Det samme gjelder estragon, gjerne kombinert med sitrus. Enig her - syre er nøkkelen her. Syren mørner kjøttet og fremhever kjøttets egensmak. Jeg sverger til sitron, hvitløk og litt olivenolje, evt supplert med urter som rosmarin eller timian. Anonymkode: 71fb9...2e9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå