Gjest Gjest Skrevet 13. april 2006 #21 Skrevet 13. april 2006 Er selv oppvokst på vestkanten og gikk på snobbeskole. Men mine foreldre har alltid være så jordnære og sparsommelige (ble nektet merkeklær osv), så jeg slapp heldigvis å møte verden med et slikt snevert syn som disse menneskene har. Og tro meg: vestkantfolk er faktisk så ille som det blir framstilt på tv. Jeg har jobbet i butikk på vestkanten, og dere aner ikke hvor kravstore disse menneskene er. De tror de eier verden fordi de har litt penger. Og de jeg gikk i klasse med på skolen var like ille som disse jentene på tv når det gjelder snobberi, arroganse og sneversynthet. ← Du synes ikke du motsier deg selv?
Gjest gjest1 Skrevet 13. april 2006 #22 Skrevet 13. april 2006 Jeg er fra vestkanten selv og har gått på det mange kaller "snobbeskole", men er overhodet ikke snobb selv. Jeg syntes ikke det var så ille jeg da... Har bare sett en episode, og det var den med hundeklærne. Det finnes langt verre folk enn det der.
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2006 #23 Skrevet 13. april 2006 Jeg synes jentene har litt teit fokus i livet sitt, men det har da mange russ fra alle kanter av byen og landet selv om de kanskje har mindre budsjett. Har selv fettere fra Nesøya og som har gått på samme skole som disse jentene for (10 år og lengre siden), og de er ikke snobbete i det hele tatt. Vestkantfolk er ikke BARE sånn eller BARE slik. Som østkantjente er det selvsagt ganske kvalmende og komisk å se disse jentene ose av penger, men tross alt: De virker som ganske vanlige og ressurssterke personer. Ikke noe galt med selvtillit, synes jeg, selv om det er iøyenfallende. Nå har jeg ikke sett så mange episoder, for jeg synes serien er kjedelig, men oppfører jentene seg så dårlig, da, utover at vi synes russ generelt er umodne?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå