Hoppetaujenta Skrevet 11. mai #1 Skrevet 11. mai Her kan vi skrive det vi husker av nattens drøm, bruddstykker eller hva en kjente utover dagen når drømmen fremdeles satt i. Forleden drømte jeg at jeg lå langflat i stol hos en fremmed tannlege og denne satt sprøyter alle steder i munnen min. Kom meg ikke bort. I natt drømte jeg om at jeg var ute i en skog og en diger brunbjørn kom byksende mot meg, skrekk og panikk, så var jeg plutselig inni bjørnen og så ut av dens kjeft og fattet ikke at det gikk an. Hvordan hadde jeg kommet dit og var i live? Guffent. Så er det din tur.
Cid Skrevet 11. mai #2 Skrevet 11. mai Nattens drøm var ikke noe spesielt men ettermiddags drømmen i går var fæl, drømte at ene ungen til kompis hadde dødd 1
Hoppetaujenta Skrevet 11. mai Forfatter #3 Skrevet 11. mai Cid skrev (5 timer siden): Nattens drøm var ikke noe spesielt men ettermiddags drømmen i går var fæl, drømte at ene ungen til kompis hadde dødd Jeg tror at om en har en vond drøm i kroppen, så hjelper det litt å snakke om det eller skrive om det, så slipper en det fortere ut av minnet.
Cid Skrevet 11. mai #4 Skrevet 11. mai Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg tror at om en har en vond drøm i kroppen, så hjelper det litt å snakke om det eller skrive om det, så slipper en det fortere ut av minnet. Glad det bare var en drøm da, alltid brutalt med når noen man bryr seg om dør 1
Beneath the Moon Skrevet 11. mai #5 Skrevet 11. mai Jeg drømte om en eldre dame som sitter i rullestol, men i drømmen stod hun i toppen av trappa. Så falt hun plutselig bakover... 1
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl. 17:56 Forfatter #6 Skrevet søndag kl. 17:56 Jeg har drømt mange drømmer, men husker kun den siste. Jeg var i en by og gikk inn på et flott bakeriutsalg; jeg kjøpte et dobbelt smørbrød, noen få småwienerbrød og sånn...ikke mye altså, men TUSEN KRONER skulle damen bak disken ha og jeg fikk bakoversveis, for jeg handlet jo ikke så mye?!? Sjokket satt i lenge.
Hydrium Skrevet 16 timer siden #7 Skrevet 16 timer siden Jeg diskuterte den påskekrimmen med Harry Hole med noen i går, så i natt hadde jeg mareritt om at jeg våknet og var inni en vannseng. Marerittet var ikke at jeg var inni madrassen, men jeg skjønner ikke hvordan han fikk henne inni vannsenga (eller hvordan jeg kom meg inn, i drømmen) 🤣
Cid Skrevet 4 timer siden #8 Skrevet 4 timer siden Hydrium skrev (12 timer siden): Jeg diskuterte den påskekrimmen med Harry Hole med noen i går, så i natt hadde jeg mareritt om at jeg våknet og var inni en vannseng. Marerittet var ikke at jeg var inni madrassen, men jeg skjønner ikke hvordan han fikk henne inni vannsenga (eller hvordan jeg kom meg inn, i drømmen) 🤣 Hadde du snorkel? 1
Hydrium Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden Cid skrev (3 timer siden): Hadde du snorkel? Gjeller
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå