AnonymBruker Skrevet mandag kl. 01:21 #1 Skrevet mandag kl. 01:21 Noen som har plasser i Bergen de anbefaler foreldre med barn å flytte til? Anonymkode: d9575...45d
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 07:04 #2 Skrevet mandag kl. 07:04 Hvor skal dere jobbe? Hvor er evt venner og familie? Hva er budsjettet deres? Anonymkode: f0a5a...4a4 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 07:12 #3 Skrevet mandag kl. 07:12 Det er mye trafikk i rushtiden, så jeg anbefaler å bo i den bydelen dere skal jobbe i, eller sjekke bussforbindelser/parkering. Anonymkode: 17ba0...227 1 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 07:13 #4 Skrevet mandag kl. 07:13 Hva er budsjettet, ønsket størrelse på bolig, og hvor er jobbsted? Skal det være sentralt/sentrumsnært? Eller er bydeler utenfor ok? Anonymkode: 5440a...e25
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 07:16 #5 Skrevet mandag kl. 07:16 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er mye trafikk i rushtiden, så jeg anbefaler å bo i den bydelen dere skal jobbe i, eller sjekke bussforbindelser/parkering. Anonymkode: 17ba0...227 Dette er riktig, det er ingen bydeler som er dårlige, og ingen som ikke har noe dårlig. om du deler mer om hvem dere er interesser/typer kan du få mer skreddersydde råd, men det er ofte best å tenke på arbeid og økonomi. Anonymkode: 302c2...e3a 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 07:16 #6 Skrevet mandag kl. 07:16 Boligprisene her er så høye at det er bestemmende for veldig mange. Nå for tiden er Morvik, Knarvik, Frekhaug svaret for mange pga hinsides boligpris. Anonymkode: b1a55...365
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 07:27 #7 Skrevet mandag kl. 07:27 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det er mye trafikk i rushtiden, så jeg anbefaler å bo i den bydelen dere skal jobbe i, eller sjekke bussforbindelser/parkering. Anonymkode: 17ba0...227 Dette er et godt råd Anonymkode: 375b3...61e 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 07:36 #8 Skrevet mandag kl. 07:36 Olsvik. Nærhet til natur, mange fine lekeplasser, idrettshall, flere barnehager i nærheten og skole. Kort vei til både sentrum (og andre bydeler) Askøy og Sotra. Gode kollektivtilbud. En blanding av eneboliger, rekkehus og leiligheter. Anonymkode: f2931...e27
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 07:37 #9 Skrevet mandag kl. 07:37 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Noen som har plasser i Bergen de anbefaler foreldre med barn å flytte til? Anonymkode: d9575...45d Sædalen! Anonymkode: 392c3...b22 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 07:40 #10 Skrevet mandag kl. 07:40 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Olsvik. Nærhet til natur, mange fine lekeplasser, idrettshall, flere barnehager i nærheten og skole. Kort vei til både sentrum (og andre bydeler) Askøy og Sotra. Gode kollektivtilbud. En blanding av eneboliger, rekkehus og leiligheter. Anonymkode: f2931...e27 Hvorfor i alle dager skal man ønske kort vei til Askøy og Sotra når man bor i Bergen? Anonymkode: 05e35...034 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 07:40 #11 Skrevet mandag kl. 07:40 Hva er budsjettet deres, og hvilket type nabolag er dere ute etter? Anonymkode: 05e35...034
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 08:06 #12 Skrevet mandag kl. 08:06 Nordåsgrenda borettslag er det aller beste stedet å bo. Der er husrekkene ordnet i sosiale tun, med lekeplass og grøntområder. I tillegg har man tilgang til parsell, frukttrær og bærbusker. Det er et grendehus i midten av borettslaget, der det er barnehage, i tillegg til fester, sankthansfeiring, syttendemaifeiring, juletrefest og så videre. Dette borettslaget ble i sin tid kåret til Bergens beste nabolag. Det er et paradis for barna, som kan gå i barnehage rett ved hjemmet sitt, de kan leke på lekeplasser og i skogholt, og i tillegg er det kort vei ned til Nordåsvannet med bademuligheter. Lagunen ligger i gangavstand (20 min) og Kilden Senter ligger rett ved. Det eneste negative er prisene der. Det er et dyrt sted å bo. Og så er det et stykke fra byen, rundt 1,2 mil, tror jeg. Anonymkode: 05fa0...94f
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 09:06 #13 Skrevet mandag kl. 09:06 Jeg bor i indre Sandviken og her er det gåavstand til alt, trenger ikke bil for å frakte barn til barnehagen eller skolen, men kvm prisen er rundt 65-75 000 😵💫 Trives veldig godt Anonymkode: 3a930...ef2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Skrevet 6 timer siden Det er jo ennå billig å kjøpe bolig i Bergen sånn i forhold til Oslo, og meglerne har klødd seg mange ganger i hode på hvorfor. Først de siste 3 årene at Bergen har hentet inn en del på Oslo. Jeg bor på Laksevåg og det går buss hvert 5. minutt, du slipper alt av kø. Og det er utrolig greie priser enn så lenge her. Anonymkode: 1a5fc...fba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå